Vierailija

jos on 6 vuotta lukion jälkeen lorvinut niin sen tietää ettei sellainen tyyppi koskaan valmistu. Pakkotöihin vaan!!

Kommentit (6)

Lukion jälkeen on voinut vaikka olla töissä, tehdä lapsia, hankkia toisen asteen tutkinnon, tai vaikka suorittaa jo yhden korkeakoulututkinnon.

Lorvimista?

Vierailija:

Lainaus:

jos on 6 vuotta lukion jälkeen lorvinut niin sen tietää ettei sellainen tyyppi koskaan valmistu. Pakkotöihin vaan!!

Heti kun vaan on riittävästi aikaa. Nyt on pieni lapsi ja erittäin hyväpalkkainen ja vaativa työ - pitää keskittyä niihin vielä hetken aikaa. Sitten kun saa hetken lisää " omaa aikaa" , niin voi alkaa opiskella lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotta menee aivan pasmat sekaisin, niin arvaapa ap mitä? Mä en ole käynyt edes lukiota! Joo-o, olen " lorvinut" kaikki nämä vuodet, tehden ensin hulluna töitä ja sen jälkeen hoitanut lapsia kotona (niin no, sitä ei lasketa mitenkään työksi, kun se on niin kevyttä hommaa :O).

Nyt olen löytänyt oman alani, jota pääsee tekemään vain valmistuttuaan yliopistosta ja olen varma, että ikäni tuoma kokemus on vain ja ainoastaan etu tällä alalla.

Ja loppuun pieni brassailu, että sainpa vielä pääsykokeestakin täydet pisteet!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat