Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Juoksijoita ja pyöräilijöitä sen sijaan katselee mielellään... kiinteät, piukat pakarat ja lihaksikkaat reidet. Usein juoksua ja pyöräilyä tosissaan harrastavat ovat muutenkin hyvässä kunnossa.

Maratoonareista sen verran, että eivät ne kaikki suinkaan mitään kuivahtaneita keppejä ole! Menkääpä seuraamaan HCM:ia elokuussa jos ette usko... Kateelliset plösöt sauvakävelijämammat taas yrittää pönkittää itsetuntoaan ja puolustella lajivalintaansa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Naurettavia on ne ihmiset, jotka ei mitään liikuntaa harrasta.

Itse käyn kuntosalilla, lenkkeilen, uin ja pyöräilen. Jos joku sauvakävelee, niin hieno homma!

Taalla Nordic Walking on erittain trendikas laji, ei massojen harrastus viela vaan toistaiseksi vain niiden jotka surffaavat erilaisten muotien aallonharjalla :)

mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)

No, kerran nöyrryin kokeilemaan kun työkaverit painostivat firman " ulkoilupäivänä" ja voi JUMA! Kun vihdoin oivalsin mennä niinkuin se vetäjä neuvoi niin mun kädet ja rintalihakset ja niska ja kaikki teki töitä. Tuntui ihan lonkassa asti se tehokkuus.

Ja tosiaan, niska-hartia-vaivat katosivat kun aloitin sauvakävelyn ihan tosissani.

Suosittelen kokeilemaan ja opettelemaan oikean tyylin. Porkkia raahaten ei mikään tunnu tietenkään missään.

Naurettavia ovat paini, lihastenpullistelutjutut joissa öljytään ja haetaan keinorusketusta, nyrkkeily ei naurata yhtään koska on tappolaji

ostin kävelysauvat, että kävelylenkkeihin tulisi tehoa.

Eipä nauranut enää muutaman kuukauden jälkeen, kun huomasi kuinka paljon paremmassa kunnossa olin, paremmalla tuulella ja paino alkoi putoamaan.

Sauvojen kanssa kun ei voi kävellä hitaasti. Tulee väkisinkin käveltyä lujaa!

Vierailija:

Lainaus:

Johtuu varmaan siitä, että useimmat sauvakävelijät on keski-iän ylittäneitä tai muuten vain huonokroppaisia ja lässähtäneitä mammoja. Toista se on kun ohi juoksee kimmoisin askelin piukoissa trikoissa nuori maratoonarihirmu. :)

Läpeensä kuihduttaneet rasvaprosentit minimiin. Etenkin naismaratoonarit on ihan hirveän näköisiä.

Mutta naurettavaa tosiaan jos löntystetään ja sauvoja raahataan perässä. Mutta tehokkaana esim. mäissä ja suolla siitä on todella hyötyä.

Hiihtäjäthän käyttää paljon mäkijuoksuun sauvoja.

Se sopii minulle ja on tehokasta. Ja nyt mammat, pitäkää tuoleistanne kiinni, sillä paljastan vielä toisenkin naurettavan ja epäseksikkään suosikkilajini, joka on VESIJUOKSU! Sekin on tehokasta ja minulle sopiva laji. Saatte nauraa ihan vapaasti, kiva vaan jos voin tuottaa jollekin iloa.

Vierailija:

Lainaus:

mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)

Silti on hankala päästä sauvojen kanssa liikkeelle, kun ei meinaa kehdata millään. Ihan oikeasti sauvakävelen hiljaisempia reittejä, myöhään tai seurassa. Olen siis näin aikuinen. :D

Meillä mies harrastaa juoksemista, maratonia ja puolimaratonia pääasiassa. Juoksee usein myös työmatkansa, 19km/suunta.

Ei tiennyt miten reagoida kun pomo, myös mitoissa 155cm ja painoa varmaan yli 100kg, miehen töihin tullessa rupesi varoittelemaan kuinka vaarallista juokseminen on. Siinä voi terveys mennä. Noin itse siinä tupakkaa poltellen ja verenpainettaan valitellen ei pomo nähnyt omissa elintavoissaan mitään terveysriskiä?!?

Ja toinen työkaveri toteaa joka karta vastaan tullessaan että hullun hommaa tuo juokseminen (keseinen reilu 30v nainen on lievästi ylipainoinen ja valittaa kuinka mitkään dieetit eivät häneen tehoa).

No, mielummin naurettavan ja hullun näköinen kuin tämä vaihtoehto.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat