Vierailija

Mulla aina aamulla pää kipeä, riippuu paljon tyynystä, kokeilin muutaman yön Tempurin Millenium-tyynyä, mutta mielestäni liian kova.

Onko teillä hyviä tyyny-kokemuksia???

Kommentit (8)

mullakin on tempur. Aluksi tuntui ihan kuin sementiltä, ja ekan viikon oli niskat kipeemmät. Mut kun totuin niin pois en antaisi enää. siihen loppu niskakivut ja päänsäryt. Nyt on pakko ostaa toinen kun mieheni on päässyt sen tempur tyynyni makuun. Aluksi hän ei halunnut sitä, mutta nyt en meinaa saada tyynyäni enää takaisin kun hän sitä pääsi kokeilemaan.

niitä tempur tyynyjä on eri korkuisia! Kannattaa kokeille itselle sopiva korkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En pysty nukkumaan muotoillulla tyynyllä, kun haluan kääntää tyynystä aina kylmän puolen eikä se muotoillulla onnistu. Kärsin niska- ja pääkivuista. Monesti herään yölläkin päänsärkyyn, mutta silti en voisi tyynyä vaihtaa noihin koviin muotoiltuihin. Olen niitä siis kokeillut.

En tykkää muhkeista kiinteistä möhkäleistä.

Suhtaudun epäilevästi noihin muotoiltuihin tyynyihin (kokeillutkin olen) - minä ainakin nukun monissa eri asennoissa yön aikana, en pelkästään selälläni tai kyljelläni.

luultavasti se oli liian pieni, olen 180cm ja 90kg, eli en todellakaan mikään pieni. Sain sen S-koon koekäyttöön työkaverilta, ja tuntui, että se oli liian kova, mutta taisi olla 2 joka sanoi, että viikon päästä alkoi helpottamaan. Tuntuu vaan kauhealta summalta laittaa yli sata euroa tyynyyn, joka mahdollisesti sitten ei olekaan hyvä.

Onkohan missään koetyynyjä, joita voisi viedä kotiin??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat