Seuraa 

Vai muutammeko itse ennen kuin jauhohäröt...

Auttaisiko keittiöremppa? Myrkytys?

KT-asunnosta kyse.

Kommentit (7)

Riisipurkin mukana luulen tulleen tällä kertaa, tai sitten listoissa on piileskellyt ja odotellut vain sopivaa hetkeä.

Jauhot, Sokerit... mausteissa on myös ollut, kun on tuotu jostain matkoilta.

Miten siis mausteet ja murot? Ei paljon kannata ostaa isoja eriä kotiin, kun ei ole purkkeja mihin säilöä, ja riisihäröt valtaa ne. Jostain listoista ne kai kiipeää yhä uudelleen ja haistaa nuo suojaamattomat elintarvikkeet aina.

Tosi ilkeä ongelma.

kaurahiutaleiden seassa, myös suklaa on noiden häröjen herkkua!

Me heitettiin lähes tulkoon kaikki pois ja se mitä ei heitetty lykättiin pakastimeen 3 vuorokaudeksi. (kuolevat kylmässä)

Sitten pestiin keittiön kaapit ja myrkytettiin kaapit ja kaikki pikku raotkin mitä oli.

Mies teki myrkytyksen illalla ja jätettiin ikkunat auki.

Ikkunat oli auki vielä seuraavan päivänkin ja sitten pestiin vielä kaapit, jotta uskalsi elintarvikkeet laittaa hyllyille.

Toistaiseksi ovat pysyneet pois jo nyt 5kk.

Toivottavasti saatte häröt karkoitettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen pariin kertaan heittänyt kaikki kuivat aineet mäkeen riisihäröjen takia. Meillä auttoi seetripuun palaset. Niitä laitoin jauhokaapin hyllyille kun en halunnut myrkytyshommiin ruveta. Sen jälkeen ei ole näkynyt öklötyksiä. Noita palikoita saa esim ekokaupoista ja myös Stockalta ainakin ja yleensä niitä mainostetaan suojelemaan vaatteita koilta ja turkiskuoriaisilta.

Perusteellinen siivous ei auta, ne ryöstäytyvät aina uudestaan valloilleen parin kuukauden välein viimeistään. Tällä kertaa katastrofi on kesäloman jälkeen aivan ylivoimaisen tuntuinen. Mitä myrkkyä lapsiperheelliset voisivat käyttää? Auttaako yksittäisen asunnon myrkytys?

Meillä oli riisihäröt valloittaneet keittiön pari vuotta sitten lomareissun aikana. Heitin KAIKKI keittiöstä löytyvät jauhot roskiin ja putsasin kuiva-ainekaapit perinpohjaisesti. Tämän jälkeen marssin kauppaan ostamaan kannelliset lasipurkit, joissa olen tuon episodin jälkeen säilyttänyt jauhot. Toisenkin kerran häröjä meille eksyi - löysin niitä muistaakseni mannaryynien joukosta, mutta onneksi kannellinen lasipurkki teki tehtävänsä ja häröt eivät päässeet pilaamaan muita tuotteita.

Mekin vasta tämän jupakan jälkeen kävimme ostamassa kaikille tuotteille säilytyspurkit. Tulee kyllä varmasti pidemmän päälle halvemmaksi kuin aina heittää ruokaa pois ja minua ainakin niin paljon nuo häröt kyllä inhottaa, etten niitä enään meille halua!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat