Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Käytti poikaa uimassa. Katselin myöhemmin kuvia digikamerasta ja oli ottanut kuvan, jossa joku tyttö on uimassa..siis vesi peittää vain nilkat. Kuva on aika kaukaa mutta zoomilla näkyy ihan hyvin. Kuvassa on siis vain tuo tyttö tai nainen. Sanoi ottaneensa vain rannasta kuvan.. minusta tuntuu tosi pahalta. Itse olen kaksi viikkoa sitten synnyttänyt..

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos meinasi ovelana tuolla keinoin saada naiskauneutta katseltavakseen =D

Aina illalla vaimon nukkumaan mentyä kaivaa kuvan koneelta, zoomaa misun esiin ja alkaa runkata :) Ehkä ihan vähän helpommalla ja ihan vähän parempia kuvia katseltavakseen saisi ihan nettiä selaamalla =D

Ai, mutta noin se ajatteli ettei jää kiinni naiskuvien katselusta, " Täh, tuo rantakuvako? Älä sitä poista, on upea maisema" .

Mun mies tykkää muutenkin valokuvata, kun näkee jotain mielenkiintoista, kivan maiseman tai ihmisiä. Se saattaisi siis ihan tarkoituksellakin ottaa kuvaan rannasta myös jonkun naisen, jos siitä asetelmana tulee sen vuoksi hyvä kuva. (Tai miehen, lapsen, koiran, kiven tai ihan minkä vaan.)

Vierailija:

Lainaus:

olette ilkeitä ihmisiä pinnan alla..täällä on sitten hyvä anonyymina heitellä kaikkea paskaa ja loukkaavaa toisille

ap

Kannattaisi pikkusen miettiä, mihin vetää omistushaluisuutensa rajan. Mielestäni olet turhan mustis ja siitä ei ole kelleen muuta kuin harmia.

Vierailija:

Lainaus:

Kannattaisi pikkusen miettiä, mihin vetää omistushaluisuutensa rajan. Mielestäni olet turhan mustis ja siitä ei ole kelleen muuta kuin harmia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat