Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (9)

Imetän nyt kolmatta lasta, tämäkin jo 13kk. Kaikki ovat olleet melkoisia juottoporsaita, mutta itselläni kilot istuvat sitkeässä. Tuntuu siltä, että mitä enemmän lapsi syö, sitä tiukemmin oma elimistöni tarraa kiinni rasvaan ja nesteeseen.

Tämä on hormonaalista, sillä vaikka en muuta ruokailu- tai elintapojani imetyksen loppuessa, paino alkaa humista alaspäin. Sitä odotellessa... (muutama kk. vielä).

ja söin hirveesti. nyt on lähtenyt vasta alle 20 kg ja vauva jo pian vuoden eli ei ole nyt oikein tehonnut imetys. en tiedä miksei nyt laihduta. en syö enempää. olen kyllä samaa ihmetelly vieläpä kun ekassa toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ne ainakin pitivät sellaisen rasvakerroksen yllä koko imetyksen ajan, että grammaakin oli vaikea saada pois. Vasta kun vähensin imetystä, paino alkoi hiljalleen pudota, vaikka silloinkin söin sulkaata ja muuta roskaa.

Miksi? Muut vetää suklaalevyn päivässä ja paino tippuu, itse olen suurinpiirtein dieettiruokavaliolla, mutta juuri mitään ei tapahdu.. Vauva kyllä kasvaa vaikka kuinka.

Minä sain kyllä kävellä vaunujen perässä toisenkin tunnin per päivä niiden imetyssulkeisten välissä. Vauva kun nukahti joko tissulle tai _liikkuvaan_ vaunuun. Ja kummasti lähti kilot.

Vaikka hyvin tarkka olin mitä suuhuni laitoin ja vaunuja työnsi joka päivä koiraa ulkoiluttaessa ja kaupassakin kävin jokatoinen päivä vaunuja työntäen.

Imetyksen lopetuksen jälkeen aloin vasta laihtua.

2 lasta olen vuoden imettänyt aika tiheällä aika välillä vielä sitä maitoa vaativat.

(sorry capsit)

Mutta aina nötköttänyt samassa vaikka kuinka imettänyt, mutta kun imetys loppuu niin alkaa tulla parin kilon viikko pudotuksia

Systeri palautui entisiin mittoihin 3kk pelkällä imetyksellä, Minä en vaikka imetin 1v3kk.. Joten kaiketi sekin on jossain "geeneissä" vaikka ne pitäs ollakkin systerillä ja mulla samat??

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat