Vierailija

Olen kahde lapsen kanssa kotona ja vielä olisi puoli vuotta edessä kotonaoloa. En vaan jaksa tätä. Mitään ei tapahdu ja nelivuotias uhmaa minkä kerkeää. Inhoan kotitöitä ja kaikkea mahdollista kotiin liittyvää.

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikket nytkään jaksa. Olet aivan vitun tyhmä. Jos nytkään et jaksa antaa huomiota kummallekin lapsellesi, niin minkä takia sitten lisää olet hankkimassa?

Mulla koti on ollut tukikohta, jossa käydään öisin nukkumassa ja syödään iltaruoka ja aamupala. Muuten käymme retkillä, uimassa, leikkipuistoissa, kyläilemässä yms. Tänään oltiin pitkästä aikaa päivä kotona ja jopa olikin mukavaa.

eikä ole rahaa ostaakaan mitään uutta. Tosin haalari ehkä pakko hankkia uutena... Kirppiskierros kyllä piristäisi mua, jos pääsisin kirppikselle ihan yksin muutamaksi tunniksi penkomaan. Lasten kanssa siitä ei tule mitään :(

ap

Meillä taas 2v on se, joka uhmailee oikein olan takaa. Sen sijaan 4v on välillä liiankin kiltti ja jää väistämättä liian vähälle huomiolle tuon pienemmän takia :/ Miehen lisääntyneet työmatkat ja pidentyneet työmatkat eivät auta asiaa yhtään. Suuri tekijä varmaan myös keväällä koettu keskenmeno...

Keksit koko ajan syitä, miksi mikään kiva ei onnistu :(

Yritäpä, aivan vain ajatusleikkinä, miettiä läpi kuinka voisit

a) jumpata sittenkin kotona lasten kera (video lapsille siksi aikaa? tai leikkikää yhdessä fröbelin palikoiden tahdissa)

b) tehdä jotain muuta ilahduttavaa kuin olla av:lla

c) mennä lasten kanssa jonnekin olematta järkyttynyt, vaikka se olisikin vähän hankalaa.

Noh. Kaikki onnistuu varmasti, jos haluaa ja asennoituu oikein!

paremmin, kun pääsee ulos. Tänään on ollut sateinen päivä eikä tuossa meidän pihassa asu ketään täysjärkistä. Kaverit lapsineen lomailevat, kerhot ja äitikahvilat eivät ole vielä avanneet oviaan. Miehellä ei ole tänä kesänä päivääkään lomaa.

ap

Siihenhän pitää olla tosi painavat syyt. Joo ja olen varmaan tukkeena omalle hyvinvoinnilleni. Siksipä meninkin laittamaan äsken pannarin uuniin...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat