Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oikeastiko jotkut aloittavat näin aikaisin (ellei jopa jo aiemmin) joulun valmistelun??

Kommentit (4)

Ensimmäiset Joulukortit tehdään jo kesällä.. tosin se johtuu siitä, että teen niitä myyntiin.. mutta siis mulla on aina varastossa n iin joulupaperia kuin nimitarroja jne.. Meinaan koskaan ei teidä mikä sopiva kävelee vastaan, kun kaupungilla kulkee :P

Ja toisaalta jouluun ei ole enään, kuin 73 päivää.. joten nurkantakanahan tuo jo ;) Juuri pohdin tuossa että mitäs tänävuonna "kinkkuna". Joulu on paras jippii että se tulee taas <:o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joulu on ikäänkuin sellainen veruke kaikelle hössäämiselle. Me naiset vaan tykätään sellaisesta, suunnittelusta ja järjestämisestä.

Minä en varsinaisesti esim. ole mitään jouluvalmisteluja alottanut, mutta joka vuosi tähän aikaan teen erilaisia kaappien järkkäyksiä ja isompia siivouksia, tavallaan joulua varten. Vaikka todellisuudessa sillä ei ole mitään tekemistä joulun kanssa.

Kai se on joku että vuoden loppua kohden on aina saatava koti ja kaikki järjestykseen että voi aloittaa uuden vuoden "puhtaalta pöydältä".. Ei ehkä muilla näin, mutta mä ajattelen näin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat