Vierailija

kaupassa tänään. Mun 3,5v mukana. Toinen vähän vanhempi tyttö kiljui kun hyeena siellä (siis oikeesti, tuommoista käyttäytymistä ei voisi sallia 4vuotiaalta), halusi kävellä, eikun - halusi istua. Äiti oli aivan väsyneen näköinen. Ekaks kun mentiin heidän viereen mun tyttö sanoi kovaan ääneen " tuo ei osaa ollenkaan olla nätisti" . He. Minä vähän hymyilin ja jatkettiin, no tästä tuli vielä kovempi sireeni päälle. Piti vielä palata hakemaan lisää lihaa eli piti ohittaa heidät taas (ilman korvatulppia) ja kun mentiin ohi katselin tyttöä silmiin ja sanoin oikein kovaan ääneen " BÖÖ" . Oli vaan semmoinen fiilis et hemmetin kakara joka ei osaa olla hienosti kaupassa ja teki mieli sanoa noin. Ja kulkaa ihmiset, kakara meni aivan hiljaiseksi. Oikeesti. Sai ehkä semmoisen sokin että ei osannut muuta. Hänen äiti ei näyttänyt tykkäävän, sen katse oli aivan musta. Mut me mentiin kassaan hihittäen yhdessä. Onneksi oma lapsi ei käyttäydy noin.

Sivut

Kommentit (52)

Äiti sanoo kovaan ääneen, niin että kaikki varmaan kuulee, että " sinä Emmiliina olet kyllä AINA osannut käyttäytyä kaupassa" . Kun nähdään 3-vuotias rattaissa, todetaan kovaan ääneen että " sinä Emmiliina olet kyllä niin reipas kun et ole enää kahteen vuoteen istunut rattaissa" . Ja vaippahyllyn kohdalla, kun joku ostaa XL-Pamperseja, äiti kehuu Emmiliinaa kailottaen että " sinulla ei ole ollut vaippaa sen jälkeen kun olit 1 v 11 kk" .

Eikä Emmiliina ole kuitenkaan yhtään sen erikoisempi lapsi kuin kukaan muukaan, ehkä poikkeuksellisen itserakas.

Vierailija:

Lainaus:

noita perseennuolijaprinsessoja. Äiti kun on niin hassu ja lapsekas, että " me ollaan parhaat kaverukset Emmiliinan kanssa" ....

Äääääh.

joiden mielestä on hassua kun oma lapsi käyttäytyy tökerösti, ja jotka vajoaa leikki-ikäisen tasolle huutaen BÖÖ.

Vierailija:

Lainaus:

Jos annatte kolmivuotiaanne huutaa (kun kuuluu ikään) niin huutaa kyllä nelivuotiaanakin jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esittää ääneen huomautuksia toisten olemuksesta ja käytöksestä ja että on ok huutaa toisille naamanedestä " BÖÖ" !

Jos olet tätä mieltä, t olet aika outo. jos taas et ole, sinun on myönnettävä, etttä sekä tyttäresi että sin käyttäydyitte itsekin hyvin huonosti. Ja minä olen muuten jälkimmäistä mieltä. En haluaisi kenenkään huutavan minulle yhtäkkiä BÖÖ, ja olen aina pyrkinyt siihen, ettei muista ihmisistä esitetä huomautuksia ääneen.

Vierailija:

Lainaus:

kaupassa tänään. Mun 3,5v mukana. Toinen vähän vanhempi tyttö kiljui kun hyeena siellä (siis oikeesti, tuommoista käyttäytymistä ei voisi sallia 4vuotiaalta), halusi kävellä, eikun - halusi istua. Äiti oli aivan väsyneen näköinen. Ekaks kun mentiin heidän viereen mun tyttö sanoi kovaan ääneen " tuo ei osaa ollenkaan olla nätisti" . He. Minä vähän hymyilin ja jatkettiin, no tästä tuli vielä kovempi sireeni päälle. Piti vielä palata hakemaan lisää lihaa eli piti ohittaa heidät taas (ilman korvatulppia) ja kun mentiin ohi katselin tyttöä silmiin ja sanoin oikein kovaan ääneen " BÖÖ" . Oli vaan semmoinen fiilis et hemmetin kakara joka ei osaa olla hienosti kaupassa ja teki mieli sanoa noin. Ja kulkaa ihmiset, kakara meni aivan hiljaiseksi. Oikeesti. Sai ehkä semmoisen sokin että ei osannut muuta. Hänen äiti ei näyttänyt tykkäävän, sen katse oli aivan musta. Mut me mentiin kassaan hihittäen yhdessä. Onneksi oma lapsi ei käyttäydy noin.

En minäkään tykkää siitä, kun joku kiljuu kaupassa. Omiani komennan aina, jos he kiljuvat. Mutta en katso olevani pätevä komentamaan vieraiden ihmisten lapsia.

Vierailija:

Lainaus:

ei merkitse, ettemmekö olisi myös sitä mieltä, ettei kaupasa rääytä.

Tässä ketjussa kuitenkaan se rääkyjän äiti ei tullut kehumaan, miten nerokkaasti hän antoi kakaransa rääkyä, eikä meille näin ollen tullut tarvetta enempää arvostella hänen tekemisiään.

2v:nä oli 98 cm pitkä, ja puhui hyvin. Mutta oli kuitenkin silti vasta kaksivuotias, jonka taidot ja ymmärrys ei yllä vielä 4v:n tasolle.

On iällä merkitystä, paitsi supermammojen mielestä, joiden lapset ei edes koliikkivauvoina koskaan kiukutelleet kaupassa, koska he oli kasvattaneet ne käyttäytymään kunnolla :)

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni on kolmevuotias, joka on niin pitkä, että häntä luullaan vähintään vuotta vanhemmaksi.

Voihan se olla 3-vuotias ja pahimmassa uhmaiässä.

Tai vaikka sitte se 4-vuotias jolla on uhmaikä tullut vähän myöhemmin (mikä on täysin normaalia).

Ja miksi ap:n mielestä on sallittua arvostella naureskellen toisia ihmisiä ääneen? Eikös sulla ole mitään käytöstapoja? Hanki niitä niin voit opettaa tyttärellesikin.

Ja jokainen lapsi ainakin joskus käyttäytyy huonosti kaupassa.

Siihen sitoutuu jokainen joka saa vauvan.

Lapsia jotka eivät koskaan käyttäydy huonosti ei ole olemassa.

Jos jollakin on sellainen lapsi niin heidän lapsi ei ole normaali.

Ja ap ei ikinä itse koskaan lapsena käyttäytynyt honosti

mutta se, että ventovieras aikuinen tuijottaa paheksuen kiukuttelevaa lasta, ja oma mukelo (joka taatusti osaa myös kiukutella) sanoo mitä ilmeisimmin äitinsä sanoja toistaen että tuo ei osaa ollenkaan käyttäytyä, on typerää. Tuohon böö-juttuun en edes sano mitään.

Aika outoa, että äiti tekee tuollaista lapsensa silmien edessä, ja pitää sitä vielä hauskana. Jos ap sun tenava tulee joskus mun viereen kyttäämään ja sanomaan BÖÖ niin mä käsken mennä pois. Vieraiden tuijottaminen on epäkohteliasta, samoin toisten arvostelu niin että he ehkä kuulee, ja ei toisille mun mielestä saa mennä sanomaan böö, lällällää, tai mitään muutakaan.

Olisit vaan ystävällisesti sanonut " voisitko olla hiljempaa" . Se olis auttanut yhtä tehokkaasti kun vieras sen sanoo.

Mutta toisaalta mitä se huuto sua loppujen lopuksi niin paljon jossain ruokakaupassa häiritsi?

Ja mennä nyt arvostelemaan toisia ääneen ja vielä naureskella päälle?!?

musta on vaan hyvä että ne lapset tajuaa, että huutakoon vain, ostokset tehdään ja vasta sitten kaupasta poistuttaan, että ei se huutaminen siihen mitään auta.

t.2v ja 4v ja kyllä käyttäytyvät kaupassa kauniisti, mutta 4v:n kanssa joskus ollut kova uhma ja sitä käytöstä on siellä kaupassa jouduttu harjoittelemaan ;)

ei minua pelota opastaa käytöstä kansan edessä, koska en käyttäydy sopimattomasti niissäkään tilanteissa.

Minä olisin sanonut niin, ja olenkin sanonut vastaavassa tilanteessa: asia ei kuulu meille ja on rumaa arvostella toisia.

T: itsekin 3,5-vuotiaan tytön (ja 1,5-vuotiaan pojan) äiti

Vierailija:

Lainaus:

kun mentiin heidän viereen mun tyttö sanoi kovaan ääneen " tuo ei osaa ollenkaan olla nätisti" . He. Minä vähän hymyilin ja jatkettiin,

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat