Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun aina lukee kauhustoryt miten he huutavat, uhmaavat, kiljuvat eikä osaa käyttäytyä ollenkaan. Kun itse olen aivan eri mieltä. Oma 3v (neljäs lapsi et ehkä ottaa asian eri lailla kans) on oikeesti todella helppo ja ihana. Kuuntelee, tottelee jne. Lähes aina iloinen, juttelee paljon, hänen kanssaan voi sopia asioista ja hän pitää ne sovitut jutut. Voin ottaa hänet mukaan ihan mihin vain. Koen että tämä on upeeta aikaa ja nautin joka päivästä. Vielä kun tietää mitä teiniaika vaatii niin nyt on luksusta. Onko muita jotka kokevat asian näin?

Kommentit (5)

Iso tyttö jo, tänään viimeksi ajattelin, että mihin se vauva menikään, missä ajassa tuo kasvoi noin isoksi ja fiksuksi? Meillä myös pieni 2-vuotias, hän myös helppo ja iloinen ollut aina.

Mutta ei tämä kaikki ole minun ansiotani, ei todellakaan. Lapsemme ovat vain helppohoitoisia, vähään tyytyväisiä ja iloisia luonteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta minusta hän on ihana, upean itsepäinen, tarpeeksi tottelevainen, juuri niinkuin kolmivuotiaan pitääkin olla. Kerkeää hän myöhemmin istua paikallaan ja tehdä asioita muiden päätösten mukaan, nyt hänen työtään on vain kokeilla kaikkea - jopa rajojen rikkomista

vaikka tuo 3-vuotiaani on myös ainokaiseni. Kyllä se heittelee tyynyt välillä ja tyhjentää keittiönkaapista kattilat, kiukkuaa ja kiljuu, syömisestä tapellaan päivittäin jne,

mutta helppoa sen kanssa on olla kaksin kotona, niin kiltti ja iso tyttö on, jutellaan asioista, käydään yhdessä missä vain asioilla eikä riehaannu, viihtyy omassa huoneessan poni tms leikeissä ja on vaan niin kiva että on mun paras kaveri :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat