Seuraa 

Vaihteli nimittäin ruskean sävyt aika pahasti samalla koodilla harmaasta vihertävänruskeaan, kun katselin livenä Reimatecin haalareita :/ Babyhaalareissa oli vihertävänruskeaa, isompien malleissa ruskea näytti melkein harmaalta..

Kommentit (12)

Sofia:

Lainaus:

Mielestäni joku sanoi, että tämän vuoden ruskea on onneksi kunnon ruskea...

Joten jos tuo värikoodi on epämääräisen ruskean koodi, niin luulen että kunnon ruskealle on omansa. Toivottavasti tulisi mallistoon ihan puhdas ruskea noiden harmahtavien ja vihertävien lisäksi!

Minä ainakin väitin Reiman tämän vuoden ruskeaa oikeaksi ruskeaksi =)

Pikaisesti ohikulkiessa vilkaisin JJ:ssä olevia haalareita ja minun silmissäni väri näytti ruskealta, ainakin verrattuna viime vuoden väriin, jota myös ' ruskeaksi' kutsuttiin.

Jos jonkun sävyn olin ruskeasta löytävinäni, oli se mielestäni punertavanruskea.. En muista mitä haalaria katsoin, joku tyttöjen babymalli.

Anteeksi, jos johdin harhaan =) Värisilmäni ei taida olla vielä täysin kehittynyt. Tai valaistus oli huono... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainakin täällä aiemmin linkitetyillä ruotsalaisilla nettisivuilla ruskeiden haalareiden kohdalla on juuri tuo 408 värikoodi. Kurjaa, jos sävyt vaihtelevat noin paljon. Maltan tuskin odottaa, että näen värit luonnossa. Ovat aina ennenkin olleet melkoisia yllätyksiä!

On tosiaan sellainen myrkynvihreään vivahtava. Viime vuoden harmaanruskea oli paljon nätimpi... Mitähän muita värejä on tulossa? Näin myös ihan peruspunaisia ja tummansinisiä Reimatecin takkeja ja housuja.

Näin Reimatecin baby-mallin toppahousut koodilla 408 ja ne vihersivät :S

Muita ruskean sävyjä ei ollut näkösällä mutta minäkin toivon, että semmoinen oikeakin ruskea olisi olemassa...

Ostin Reimatec Babies Richmond -haalarin ruskeana (todellakin on ruskea eikä vihertävä) ja sen koodi on 003. Taitaa olla taas enemmänkin eri ruskeita tai ainakin koodeja. Tämä ruskea puku oli nimittäin siellä ruotsalaisilla nettisivuilla koodilla 409 ja vihertävä...

Lisäksi nuo ruskean sävyt näyttävät erilaisilta eri värien kanssa yhdisteltyinä. Ruskea 409 vaaleansinisen kanssa näytti vihertävältä ja vaaleanpunaisen kanssa ruskealta...

Siellä niitä näinkin ennen kuin katsoin kuvastoa. Siis on ne kuvastossa nätimmän näköisiä kuin luonnossa. Olen edelleen sitä mieltä ne ovat ihan hirveitä. Meille ei tule Reimaa tänä, jos ei viime talvena ostettu Reimatec haalari mahdu. Mä en noin rumia vaatteita vauvalleni laita.

Siis ei yhdessäkään haalarissa, minkä olen nähnyt ole mielestäni ollut mitään kaunista ruskea, vaan ne ovat sellaisi vihertäviä ym.

Joten jos tuo värikoodi on epämääräisen ruskean koodi, niin luulen että kunnon ruskealle on omansa. Toivottavasti tulisi mallistoon ihan puhdas ruskea noiden harmahtavien ja vihertävien lisäksi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat