Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (15)

Siellä käy kaikenikäisiä naisia, fitness-mimmit käy muualla. Uudet omistajat on uusineet paikkaa, ja palvelu on hyvää :) Jumppaakin siellä on ainakin joskus ollut, tästä tilanteesta en tiedä.

Sopimussysteemeiltään monipuolisin on ketjusaleista Motivus, johon ei tarvitse sitoutua, jos ei halua. Elixia on tyylikäs paikka ja sopii monentyyppiselle harrastajalle; itselleni sen sijainti on vähän huono ja hinta kallis, vaikka työnantajalla on Elixian kanssa sopimus.

Jos olet töissä, kannattaa selvittää, onko työpaikallasi sopimus jonkin salin kanssa. Säästö on yleensä tuntuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Siellä käy kaikenikäisiä naisia, fitness-mimmit käy muualla. Uudet omistajat on uusineet paikkaa, ja palvelu on hyvää :) Jumppaakin siellä on ainakin joskus ollut, tästä tilanteesta en tiedä.

ainoana turussa todellakin toimiva lapsiparkki, monipuolinen tarjonta jumppaa, tanssia, rentoutusta jne, jäsenyyteen kuuluu henkilökohtainen ohjaus eli ilmainen saliohjelma ja sen päivitys + mitä nyt haluaakin (neuvoja, rasvaprosentin mittausta jne), ilmaiset parkkipaikat jne

Jäsenyys on sitten ns pakkojäsenyys ensimmäiset 12kk

Eikä sitä muuta asiakaskuntaa kannata miettiä. Itse olen treenannut kymmenisen vuotta ja suhtaudun aina positiivisesti kanssatreenaajiin, olivatpa aloittelijoita tai pitemmälle ehtineitä. Itse aloitin aikanaan aivan nollasta. Tervetuloa joukkoon! :)

jossain vertailussa saikin maininnan, että on " mummoystävällinen" paikka. Varsinkin kevyillä tunneilla on paljon eläkeläisiä ja vähemmän liikkuvia. Ystävällinen ja rento ilmapiiri

aiemmin kävin motivuksessa (ja muutamassa muussakin on tullut käytyä vuosien varrella), mutta elixia sopii omiin tarpeisiini parhaiten.

Vertaile keskuksia netissä: valikoimaa, tuntien määrää ja muita palveluja.

Eli paras sinulle on se, mikä sopii tarpeisiisi parhaiten. Kerro tarkemmin, mitä haluat niin vastaan lisää =)

Olen niin onnettoman arka menemään tuollaisiin uusiin paikkoihin, varsinkin kun ei ole ketään, joka lähtisi kaveriksi. Liikuntaharrastuksistani on vuosia, enkä halua mennä paikkaan, jossa kaikki on sellaisia fitness-tyyppejä

Naurettavaa, tiedän, mutta en vaan voi sille mitään.

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat