Seuraa 

Heipparallaa,

aloittelen tämän viikon keskusteluja.

Miten meni viikonloppu? Viikonloputhan tuntuvat olevan niitä vaikeita päiviä laihdutuksen kannalta.

Täällä kaikki ihan kunnossa, ei ole tullut pahempia repsahduksia. Mies pyysi pusulaatikon Hulluilta Päiviltä ja toin sellaisen hänelle, mutta itse söin vain yhden pusun koko laatikosta. Olen ylpeä itsestäni! Kun ei herkuttele ollenkaan, tuollaiset herkut eivät maistu ollenkaan hyviltä enää, teollinen mössö sisällä ja huonoa suklaata päällä.

Eilen sitten piti syödä pala kakkua, kun perhelounaalla ei kehtaa kieltäytyä. Sitten saatiin vielä laivatuliaisena iso Toblerone ja se onkin sitten vähän pahempi houkutus. Tuolla kaapissa se nyt istuu. Yritän olla koskematta siihen...

Tällä viikolla täytyisi käydä vähintään kahdella lenkillä, lisäksi on pari jumppaa. Huomenna nousen vaa'alle, saa nähdä, mitä näyttää. Olo on kylläkin aika turvonnut, kun on menkat :-/

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!

Poltsi "jouluksi raskauskilot pois"

Kommentit (7)

NIMIMERKKI/ TÄMÄNHETKINEN PAINO/ LÄHTÖPAINO/ PITUUS/ TAVOITE

klaara04 71kg / 73,8kg / 162cm / 60kg

beibi0905 68,5kg / 69,6kg / 174cm / 62kg

Mimamma 81,9kg / ?? / 169cm / 72kg

Riinu72 89,5kg / 91kg / 165cm / 61kg

minami 76,6kg / 77,1kg / 158cm / 62kg

jasminmaria 70,8kg / 73,7kg/ 167cm / 57-59kg

tuplienäiti ???

nepunapu 63,8kg / 64,8kg / 169cm / 61kg

Poltsi 69,6kg / 71kg / 169cm / 61kg

massamo 87,1kg / 90,6kg / 177cm / 72kg

Variksenmarja 62,2kg / 62,2kg / 168cm / 59kg

Santsu-75 85,4kg / 86,2kg / 167cm / 70kg

vinkkis 69,1kg / 70kg / 169cm / 60kg

Täällä ollaan taas kipeitä, tää on kolmas kerta kuukauden sisällä, alkaa vähän hajottaa ku ei voi käydä salilla ku koko ajan on vaa kuumetta ja heikottaa..päätin että meen kyl huomenna vaik nyt on kuumetta 38! En tee mitää aerobista,vaan rauhallisesti lihaskuntoa nostatan ilman hikoilua ja pysyn tarkkaan pisteissä !

Vähän oli pudotusta,mutta toivotaa ens viikolla parempaa tulosta,koska en ole kuitenkaan lipsuillu syömisissä yhtään..päin vastoin kun on kurkku kipee,ei ruoka maistu..eilenki oli oikein urakka et sain pisteitä kasaan edes vähän..

Itse en pystyisi ikinä syödä niin yksipuolisesti kuin jossain nutriletissa,tarviin joka päivä kunnon ruuan,mutta toisaalta jotain hyvääkin (karkkia,limua)..pisteet sallvat sen,kun vaan suunnittelee kunnolla ja muistaa pitää kaapin täynnä 0 pistettä sisältäviä ruokia,jos nälkä yllättää! Mutta jokaiselle sopii omanlaisensa tapa,siksihän niitä niin monia vaihtoehtoja onkin..

Vinkkikselle sanoisin,että kokeilepa yksi viikko kasvissyöjän elämää,syö vain kasvisruokia, salaatteja ja hedelmiä..sillä mulla ainakin lähtee paino tippuu ja tulee hyvä olokin! =)

NIMIMERKKI/ TÄMÄNHETKINEN PAINO/ LÄHTÖPAINO/ PITUUS/ TAVOITE

klaara04 71kg / 73,8kg / 162cm / 60kg

beibi0905 68,5kg / 69,6kg / 174cm / 62kg

Mimamma 81,9kg / ?? / 169cm / 72kg

Riinu72 89,5kg / 91kg / 165cm / 61kg

minami 76,6kg / 77,1kg / 158cm / 62kg

jasminmaria 70,5kg / 73,7kg/ 167cm / 57-59kg

tuplienäiti ???

nepunapu 63,8kg / 64,8kg / 169cm / 61kg

Poltsi 68,8kg / 71kg / 169cm / 61kg

massamo 87,1kg / 90,6kg / 177cm / 72kg

Variksenmarja 62,2kg / 62,2kg / 168cm / 59kg

Santsu-75 85kg / 86,2kg / 167cm / 70kg

vinkkis 69,1kg / 70kg / 169cm / 60kg

Jes mullakin sit tippu se paino puoli kiloa viikossa! Kun olin vaan kurinalainen pisteissä...

Kävin siel salilla eilen toteamassa et ei siitä tullu mitää..heikotti liikaa. Pakko se on vaan sairastaa rauhassa!

Kiva että alkaa nyt porukassa kilot karisee! =)

Miten vois tota listaa muute päivittää/tehdä muutoksia,onko ehdotuksia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heippa, tämän aamun paino on 68,8 kg, jee :) Kyllä se liikkuu alas, hyvä.

Jasminmaria, ei ehkä kannattaisi käydä salilla kipeänä, vaikka kuinka ahdistaisi. Ettei vaan iske mitkään jälkitaudit. Sairastaminen on kyl kurjaa.

Vinkkis, sinullahan on ihan hyvä vauhti päällä, tsemppiä. Meillä näyttää olevan samat mitat ja tavoitteet. Onko sinulla ajallista tavoitetta, milloin toivot olevasi ihannepainossa? Itse haluaisin olla kunnossa ensi kesäksi, olen realistinen ;)

Perjantaina pidän sikamässäilypäivän. Olen päättänyt, että herkuttelen kunnolla ja luvalla kerran kuussa. Säästän sen jätti-Tobleronen siihen ;)

Kasvispainotteisella ruoalla täälläkin elellään, terveellistä, kevyttä ja hyvää :)

Niin, se olis taas maanantai... Mulla taitais olla parempi päivä kanssa se tiistai punnitukseen, kun taas aamulla oli sama tulos, eli huomenna vasta käyn virallisesti vaa'alla!

Oltiin la-su reissussa, oli onneksi kevyttä ruokaa tarjolla, eikä pullia ym. herkkuja. Kuinka ollakaan, illalla kun oltiin koko perhe rankan reissun jälkeen kotona nälissämme, haki mies siihen pizzaa.. Hyvällä halulla vedin sitä sitten... Se turvottaa nyt sitte... Olis pitäny kieltäytyä tai ainakin syödä vähemmän :/

Poltsillahan on hyvin menny! Huomenna varmaan kiva pudotus :) Oispa mullakin... Täytyy mennä poitsun kaa rattaileen kun se sai sen kipsinkin pois perjantaina.. Saa nähdä, koska pystyy/tahtoo taas kävellä.

Palaan huomenna asiaan!!

Pudotusta, mutta niin minimaalisesti etten innostu... Olen miettinyt Nutrilet tms. kuuria että pääsisi kunnolla vauhtiin. Olisiko kellään vinkkejä mitä kannattaa kokeilla? Tai kai erimerkkisiä voi syödä sekaisinkin, olisi ainakin enemmän vaihtoehtoja.

Nyt sitte se munkin paino eli 85 kiloa. Hienoinen pudotus siis silti. Parempi sekin kuin plussaa. Sen plussan tuntee kyllä sitten jäsenissä kun turvottaa ja tuntuu raskaalta. Tänään painareissa oli kilo vähempi kuin viime viikolla.. Niin se paino heittelee.

Tosi hyvin on kaikilla menny! Vinkkis, tarttetko todella sitä nutrilettia yms? Tosi hyvä pudotus sullakin. Mäkin jos haluan oikein keventää niin syön kasviskeittoa muutaman päivän. On namia!

Tsempataas taas uus viikko!!! :D

Näistä omista pudotuksistani siis. "Virallisesti" ma punnitusten mukaan vajaa kilo lähtenyt... kuinkahan monessa viikossa, en enää muista. Mutta todellisuudesta toi ei kerro mitään. Joko meidän vaaka on rikki (mikä on hyvin mahdollista) tai sitten mun paino normaalistikin heittelee paljon päivän ja kellonajan mukaan. Esim. eilen aamulla kävin vaaálla ja paino oli 67,9kg. Siis 1,2kg vähemmän kun edellisenä aamuna. Ja ma iltana olin viimeiseksi syönyt melkein puoli pellillistä omenapiirakkaa (no kun sain hyviä omenoita niin...). Tänään en ole vaa'alle noussutkaan, mutta varmaan menis taas yli 70kg. Pitäis varmaan ruveta käymään vaikka joka maanantai uimassa ja punnita aina uimahallin vaaálla. Ton kun saiskin toteutettua!

Enkä ole saanut mitään Nutrilet tms. kuurejakaan haettua. Tuntuu vaan, että tollasen kalliin kuurin aikana sitä oikeasti pakottaisi itsensä tsemppaamaan. Ja jos sillä saisi edes ne turvotukset pois niin siitä olisi jo kivempi jatkaa kun tästä ikuisesta parin kilon jojoilusta.... Tosin, eihän mikään takaa etteikö se jojoilu jatkuis samanlailla kuurin jälkeenkin, ja varmasti jatkuisikin!

Hienoja pudotuksia muilla!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat