Vierailija

Minneköhän kissat lähtevät, kun ne karkaavat? En ehtinyt tutustua kissaan niin hyvin, että osaisin edes vähän aavistella sen mielenliikkeitä.

:´(

Voi voi kun on ikävä sitä pikku palleroista...

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Että minun tekee pahaa ajatella tuollaista välinpitämättömyyttä. Voi vittu mikä urpo oletkaan! Näinköhän sinä edes osaat lapsistasi huolehtia, jos et edes osaa kissasta huolehtia.

Sitä paitsi, siistihän suusi!

Kielenkäyttöäni en ala anteeksipyytelemään sinulta enkä muiltakaan. Mielestäni aloittaja on ansainnut kaiken saamansa omilla toimillaan.

Jotkut kissat saavat nauttia elämästään ulkoilemalla ja näillä usein on haluja päästä ulos luvattomastikin. Onneksi kuitenkin karattuaankin palaavat yleensä nälän tullen takaisin.

Tämä pallero on aina vaaninut ulko-oven tienoilla ulospääsyn toivossa. Lapselle on sanottu ziljoona kertaa, ettei mene ovelle, mutta ehti sen tehdä minun vessareissuni aikana (kesti alle minuutin).

Vierailija:

Lainaus:

Kielenkäyttöäni en ala anteeksipyytelemään sinulta enkä muiltakaan. Mielestäni aloittaja on ansainnut kaiken saamansa omilla toimillaan.

Kyllä minä sen ymmärrän, että kissa karkasi.

Varoittelin vaan nelivuotiaasta, joka salavihkaa hiippailee avaamaan oven. Tällä kertaa karkasi vain kissa...

Onhan minulla niitä ollut jo parinkymmenen vuoden ajan. Ja kuten sanottua; yksikään ei ole koskaan kadonnut tai muutoin joutunut vaaraan lapsieni vuoksi. Olen opettanut lapseni kunnioittamaan eläimiä ja olen varautunut siten että tuollaisia vahinkoja ei pääse tapahtumaan.

Jotain aloittajan syyllisyydentunteesta kertonee hänen vastareaktionsa vahvuus, sekä se että hän on täällä esittämässä oikeutusta omille toimilleen. Jos kissasi on sinulle tärkeä miksi vuodatat " huoltasi" keskustelupalstalla etkä ole sitä etsimässä?

Tuskinpa tämä on myöskään ensimmäinen kissa joka noin vain katoaa. " Minneköhän kissat lähtevät, kun ne karkaavat? En ehtinyt tutustua kissaan niin hyvin, että osaisin edes vähän aavistella sen mielenliikkeitä."

Kannattaa heti hankkia uusi pieni kissanpentu ja laskea se samantien yksin ulkoilemaan. Sillä tavalla ne huolet unohtuu. Uutta vaan putkeen kun vanhaan kyllästyy, eihän ne edes maksa mitään!

Että minun tekee pahaa ajatella tuollaista välinpitämättömyyttä. Voi vittu mikä urpo oletkaan! Näinköhän sinä edes osaat lapsistasi huolehtia, jos et edes osaa kissasta huolehtia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat