Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauva rauhoittuu aina vasta kun olen kääntänyt selälleen ja päätä pitää sivulla. Onkohan huono homma kallon muotoutumisen kannalta. Onko pakko vaan yrittää nukuttaa kyljillään?

Ja tähän toiseen keskustelunaiheeseen myös kommentti: Tunnen aika monta opettajaa, joilla on lukihäiriö. Ei estä työskentelyä eikä hirveästi edes haittaa. Teen itse todella paljon huolimattomuusvirheitä kirjoittaessani, vaikka lukihäiriöinen en olekaan, ja opiskelijoista on ihanaa, kun saa korjata opettajan virheitä.

Kyllä yliopistoissakin opettajat rustailee välillä kummallisuuksia taululle, mutta kukaan ei ole niin tyhmä, että alkaisi nipottaa kieliopista. Tutkielmat ja esseet kuitenkin toimitetaan moneen kertaan ennen palauttamista. En voi ymmärtää kuinka jotain risoo spontaani kielenkäyttö niin hirveästi, että siihen pitää jatkuvasti tarttua, varsinkin jossain netin keskustelusivuilla.

Vierailija:

Lainaus:

Ajattele nyt itse esim. kielten maikkaa, joka ei osaa kirjoittaa geetä ja koota sisältäviä sanoja oikein!

Jokin yliopiston maikka tai kuvismaikka on vähän eri asioita...

Mutta muuten täytyy myöntää että opettajan hommassa ei houkuta oikeastaan muu kuin nuo lomat. Olen sairaanhoitaja ja viihdyn työssäni, ehkä siksi tuo sosionomi olisi minulle lähempänä sydäntä.

Sossu voi työskennellä muuallakin kuin sosiaalitoimistossa, vaikka se taitaa tulla ihmisillä vain mieleen ensiksi. Itselläni on todella mielenkiintoinen päivätyö yksityisellä puolella ja palkkaus opea parempi.

Kuitenkin keskustelen tässä samaan aikaan mieheni kanssa, katson telkkaria ja syön. Murteenikin vaikuttaa kirjoittamiseeni jos en keskity. Se kuitenkin puhekielessä lausutaan pedakookiset. G ääntyy K:na. Nyt saan olla rauhassa kun mies nukahti.

7

1. Sosiaalityötäkin voi opettaa jos lukee pedagokiset

2. Töitä on vaikka muille jakaa

3. Kakarat ei houkuttele. Hyvä kun pihan teinien kanssa ei tule tappelua.

4. Työskentely ihmisten hyvinvoinnin eteen on mielenkiintoista.

RAKASTAN työtäni. Tuttavapiirissäni sossuja - pitävät kyllä työstään, mutta ovat uupuneita henkisen kuormittavuuden ja vuorotyön takia.

Kumpikin työ ovat joka tapauksessa TODELLA mielekästä, joten sikäli kumpikin ovat varteenotettavia vaihtoehtoja. Itselleni kuitenkin sopii stressitön työ ja sitä työni nyt on.

- kiva kesäloma

- työ helpompaa, tai itse olen ainakin herkkä ihminen enkä kestäis sossutanttana luultavasti edes päivääkään

- parempi palkka

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat