Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

me ruvetaan yrittämään kolmatta lasta! vielä viikko sitten en ois ikinä uskonu että tulisin vielä joskus sanomaan noin, mutta niin ne asiat näemmä vvaan ykskaksyllättäen voi muuttua. aika hurja. ukko on jo suunnitellu että minkälainen auto ostetaan ja miten siirretään talon seiniä että saadaan yks makuuhuone lisää ja muuta. kukapa olis uskonu.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Onnea ap:lle yritykseen - ja miehelle. Eiköhän se sieltä tärppää!

Ja kiva että kerroit av:lle, vaikka noi onkin aina tollasia.

ettet viikko sitten ajatellut haluavasi kolmatta lasta... Onkohan hiukan hätiköity päätös!! Miten hienoa on se uusi auto ja uusi lastenhuone, upeat perusteet teillä lapsen hankkimiselle...

jos täällä voivottelee että " mä haluan kolmanne lapsen ja mies ei" , niin saa heti sympatiat vaikka kuinka monelta. mutta jos kertoo että mä haluun kolmannen lapsen ja mies yllättäen suostuukin, niin saa p*skaa niskaan. no, onhan tämä tietty av, joten kaipa tuo oli ihan odotettavissa. -ap

mutta tosiaan oli pakko saada kertoa jollekin, joten tein sen sitten täällä, anonyymina. töissä nyt ei voi sanoa mitään kenellekään, ja yhdelle ainoalle kaverille en halua aiheuttaa lisää paineita kertomalla että mekin yritetään. toivottavasti se nyt jo ens kerralla kun nähdään kertois että se on raskaana.. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Välillä aika tuskallista, kun mieli tekisi kertoa koko maailmalle, että meille tulee ehkä joskus kolmaskin lapsi!

Meillä tavallaan samanlainen tilanne... Kolmatta " yritetään" (tosin ei biologisesti, vaan olemme adoptioneuvonnassa), mutta asiasta ei vielä uskalla puhua oikein kenellekään. Välillä aika tuskallista, kun mieli tekisi kertoa koko maailmalle, että meille tulee ehkä joskus kolmaskin lapsi!

ja onhan mulla vielä toi yks levyllinen pillereitä syötävänä. ja sitten on vähintään kolme kuukautta kierto ihan sekaisin. yleensä mulla on tullu ekat menkat pillereiden lopettamisen jälkeen jo kahden viikon päästä. ja sitten onkin menny pidempään että on tullu seuraavat. mutta ehtiipähän ainakin mun kaveri raskautua (toivottavasti!) tässä välissä. johan ne on puoltoista vuotta tässä yrittänytkin. :( -ap

Vierailija:

Lainaus:

Onnea teille yritykseen!!! :)

oli yllättävää., sillä vielä viikko sitten vastaus oli hyvinkin negatiivinen. en tiedä miksi on muuttanut mieltään, mutta eipä kai tuolla ole väliä. -ap

Vierailija:

Lainaus:

ettet viikko sitten ajatellut haluavasi kolmatta lasta... Onkohan hiukan hätiköity päätös!! Miten hienoa on se uusi auto ja uusi lastenhuone, upeat perusteet teillä lapsen hankkimiselle...

Vierailija:

Lainaus:

oli yllättävää., sillä vielä viikko sitten vastaus oli hyvinkin negatiivinen. en tiedä miksi on muuttanut mieltään, mutta eipä kai tuolla ole väliä. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Oltiin puhuttu kaksi vuotta, että tää oli nyt sitten tässä... ei meille lisää muksuja tule... myydään kaikki kamat ja me myytiin aivan kaikki. Muutaman potkupuvun jätin muistoksi.

Noh, oltiin sitten viettämässä hääpäivää kahdestaan ja siinä kelattiin elämää ristiin ja rastiin. Yön pimeinä tunteina päätettiin antaa kolmannen lapsen tulla, jos on tullakseen. Ja tulihan se!

Onnea teille yritykseen!!! :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat