Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä olen aivan varma että se ei ole sallittua/ kannattavaa.

Kommentit (15)

astianpesukoneen liitäntä oli väljä ja vettä tihkui pikkuhiljaa lattiaan. Teki vahinkoa kolmeen kerrokseen. Vakuutusyhtiö korvasi todella minimaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

astianpesukoneen liitäntä oli väljä ja vettä tihkui pikkuhiljaa lattiaan. Teki vahinkoa kolmeen kerrokseen. Vakuutusyhtiö korvasi todella minimaalisesti.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sama vahinko olisi luultavasti tapahtunut tuossa ko. tilanteessa vaikka olisi ollut ammattilainen. Jos vahinko olisi ollut ammattilaisen " jälkiä" niin se olisi korvattu hänen vastuuvakuutuksestaan. Tässä tapauksessa oli niin monta " jos" sanaa että harmittaa kaverini puolesta ... sattui kaikki se mitä sattua voi, rakennuksen hiushalkeamaa myöten :-(

Pesukoneen asennus? Siis eihän siinä ole muuta kuin poistoputki ja vedenottoletku. Mitä helkuttia siinä on, ettei voisi tai saisi tehdä itse? Ei sitä kovin väärin saa tehntyä.

Miksi ei saisi asentaa itse? Letkut seinään ja sähköjohto kiinni. Pitää vaan tarkistaa, että vedenottoputki on vesirajan yläpuolella, tulee pyykki puhtaana koneesta ulos. Ja vedenpoistoputki tiiviisti kiinni, lisänä voipi olla hyvä laittaa klemmari letkun ympärille.

Tiedän tämän kaiken ja olen nainen. Hups. :)

" Oletko asentanut itse pesu- tai tiskikoneen? Olet asentanut väärin. Talosta katoaa kuuma vesi. Ota yhteyttä numeroon.... T: talonmies"

Ronskisti oletti talonmies, että joku on asentanut väärin. :D

saa yritys tai toiminimi/vastaava joka kirjoittaa paperin siitä että astianpesu / tiskikone on asennettu lain ja asetusten mukaisesti (lähinnä vakuutuslain)!

Lahdessa tuttuni asennutti tälläisellä ns.Talkkaripalvelulla: www.sakaranet.com

Kirjoittaa todistuksen ja on huolellinen! Hintaa 35€H (minimiveloitus tuossa asennuksessa oli tuo 1H) Ja hommasta tulee lasku 14 päivän maksuajalla... Kätevää meille avuttomille ja halpaa!!! ;D

Lainaus:

Useampia kertoja vielä, aina muuttaessa minä asentamassa. VAIKEAA!

Kurja juttu, mutta ei kaikki naiset pysty. Eikä miehet. Naiset tekevät monta asiaa paremmin kuin minä. Mm. sen, minkä vain koirat voivat tehdä itselleen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat