Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä vauva täyttää kohta 2kk ja minä olen lähdössä töihin. Mies jää lasten kanssa kotiin.

Olen 5vuotta ollut kotona lasten kanssa ja nyt olisi minulla mahdollisuus töihin lähteä. Mut mietityttää et pitääkö kaikki mua sekopäänä.

Kommentit (12)

En voisi jättää niin pientä työpäiviksi, tuntuu jo sekin ajatus kamalalta että pitäs äitiysloman loppuessa mennä töihin. Mutta se on minun ajatukseni ja eiköhän kukin tee ne itselleen sopivat

ratkaisut.

Olethan jo 5 vuotta ollut kotona lasten kanssa. Isän on hyvä olla lasten kanssa. Eikä imettämistäkään tarvi lopettaa. Imetät ennen töihin lähtöä ja kun palaat töistä ja sit vielä iltaimetykset. Jos töissä alkaa maito valua tai rintoja pakottaa, niin lypsät vähän pois.

Tsemppiä, kyllä isä pärjää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Arvostelua kuului kyllä, tosin sekä suuntaan että toiseen :)

Meillä isä jäi ensin vanhempainvapaalle ja sen jälkeen vielä hoitovapaalle, kunnes lapsi yksivuotiaana aloitti ryhmiksessä.

Jos olet itse tyytyväinen töihinmenoon, niin siitä vaan. Turha miettiä mitä muut ajattelee.

Lapsiahan hoitaa oma isä, joten hyvässä hoidossa ovat.

Itse en pystyisi jättämään nin pientä edes isänsä hoitoon. Kyse ei ole siitä ettenkä luottaisi isään, vaan ihan musta itsestäni. Mä en voi olla erossa vauvasta.

Eli mä en menisi töihin, mutta sähän itse tiedät pystytkö sä siihen.

Ja imettäähän voi töiden jälkeen ja muulloin pumpata äidinmaitoa varastoon.

Silleen ihan hauskaa vaihtaa rooleja isän kanssa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat