Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen sairaanhoitaja. Koulun jälkeen muutama kuukausi töissä, sitten kotona melkein 5 vuotta äitiyslomilla ja hoitovapailla. Ottaako kukaan enää töihin tällaista tapausta?

(En ole ollut kotona vielä viittä vuotta, mutta tahtoisin kovasti hoitaa nuorimmankin 3-vuotiaaksi kotona. Mutta voinko mitenkään?)

Kommentit (6)

työkokemusta oli kyllä alla, mutta siinä ajassa kaikki oli mennyt koneelle, monet tutkimukset muuttuneet yms. Hyvin pääsin töihin. Kerroin kyllä jännittäväni alussa ja kyselin, kunnes pääsin taas kärryille. Paljon oli opittavaa ja esim. rinnakkaisvalmisteita oli tullut niin paljon lisää, että olin aivan ulalla aluksi.

Älä pelakää, töitä on kyllä niin paljon kun jaksaa tehdä. Täytyy vain alussa tunnustaa tietämättömyytensä ja kysellä:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten se sinun ystävä sopeutui työelämään pitkän kotonaolon jälkeen? Oliko vielä tieto-taitoa? Vaikka terkkarillehan kotonaolo on melkeinpä työkokemusta, etenkin jos lastenneuvolaan menee töihin..

Kiitos, tää tsemppas kovasti mua!

ap

mä en vielä tahtois töihin. Parin vuoden päästä vasta. Ja sitten ois 5 vuotta edellisestä (ja ainoasta) työpätkästä.

Tiedän, että hoitajapulaa on, mutta ottaako ne oikeasti näin kokematonta ja pitkään kotona ollutta sittenkään..?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat