Vierailija

.

Kommentit (19)

netissä. Miten hyvälle tuore kahvi voikaan maistua, kun kahvihammasta kolottaa (aamukahvi jäi juomatta)!

Sitten tunnin säteellä iloitsen siitä, että minulla on mahdollisuus pitää vapaapäivä ja kohta lähden syyslomaa viettävän lapseni kanssa uimahalliin. Olen ollut viime viikkoina tosi kiireinen, joten on ihanaa saada viettää rauhassa aikaa oman lapsen kanssa.

Viime päivinä olen iloinnut erityisesti siitä, että sain graduni valmiiksi (viime viikolla).

Tämän syksyn aikana olen iloinnut erityisesti uudesta työtilaisuudesta, joka minulle tarjoutui ja opintojen lopun häämöttämisestä.

Ja yleisesti ottaen melkein aina iloitsen ihanasta lapsestani ja miehestäni ja meidän kodin iloisesta ja rakkaudentäytteisestä ilmapiiristä, johon kuuluu jatkuvasti paljon hellyyttä ja toimivaa, mukavaa arkea yhdessä. Iloitsen lapsuudenperheestäni eli aivan uskomattoman ihanista vanhemmistani ja tiivistä sukuyhteisöstämme. Iloitsen hyvistä, vuodesta toiseen rinnallani seisovista ja kaikessa myötäelävistä ystävistäni ja vapaa-ajasta heidän kanssaan. Iloitsen terveydestäni. Iloitsen myös pienestä omasta kodistamme, jossa viihdymme. Iloitsen perheen kanssa yhdessä kokatuista kynttiläillallisista viikonloppuisin ja aamukahveista arkisin. Iloitsen opinnoistani, joissa olen pärjännyt, vaikka välillä on ottanut koville. Iloitsen kävelyistä ja pyöräretkistä rannalla. Iloitsen hyvästä lasillisesta punaviiniä illalla. Ja tummasta suklaasta sen viinin kyljessä vasta iloitsenkin. Iloitsen siitä, kun ystävät saavat unelmiensa työpaikkoja (pari ystävää saanut hiljattain) ja saavat vauvoja tai menevät naimisiin (useampi ystävä viime vuosina). Iloitsen legolinnan rakentamisesta tai pullien leipomisesta lapsen kanssa ja romanttisesta ravintolaillallisesta miehen kanssa kahdestaan. Iloitsen siitä kun lehdet tippuu puista ja räystäisiin sataa ja itse voi istua sohvalla villasukat jalassa ja juoda kuumaa kaakaota.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin...En ymmärrä ihmisiä, jotka elävät vain etapista toiseen (ulkomaanmatkasta jouluaattoon) ja odottelevat aina jotain tulevaisuudessa häämöttävää spessua juttua. Siis siinähän menee herranen aika niin paljon päiviä ja viikkoja hukkaan pelkästään odotteluun. Tottakai juhla ja extrakivat jutut kuten matkat arjen keskellä ovat aina erityisen ilahduttavia, mutta on sitä normaalissa arjessakin NIIN paljon nautittavaa ja iloittavaa. Ja jos ei ole, kannattaa jotenkin käydä käsiksi siihen arkeen tai omaan ajattelumaailmaansa, sillä elämä on liian lyhyt hukattavaksi hampaita kiristellen.

terv: yksi päivittäin iloitseva

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomenna meillä aloittavasta lastenhoitajasta

Suhteellisen terveistä lapsista

Mukavasta miehestä

Hyvästä seksistä

Siitä, että lapset leikkivät (nyt) sovussa

Siitä, että vauvan syntymään ei mene enää kauaa, enintään 3 viikkoa.

Kuopuksen pottaharjoittelun edistymisestä

Kohta voisin iloita lounaasta :)

marraskuussa!!! Ja ollaan löydetty omakotitalo, josta ollaan haaveiltu jo pitkään!!! Kaupat tällä viikolla jos kaikki siellä ok!!! Olen molemmista asioista todella iloinen!!!! Molempia on odotettu ja toivottu!!! Voiko muuta enää toivoakaan??? ;)

Joskus paivat vain seuraavat toisiaan ilman etta 'muistan' iloita ihanista, hyvista ja kauniista asioista elamassani, ja keskityn haluamattanikin niihin verrattaen pieniin hankaluuksiin joita tiellemme sattuu.

Mutta voisin iloita vaikka naista:

- melkein kahden viikon jalkeen koko perhe on taas terveena ja nukumme kaikki paremmin

- pojan suomenkielen taidot kehittyvat kovaa vauhtia

- perheessamme on paljon rakkautta ja - tosiaan - iloa!

iloitsen ihan tavallisista arkipäiväisistä asioita kuten

- kuopuksen korvatulehdus tuntuisi helpottuneen, sillä viime yönä nukkui rauhallisesti

- esikoisella menee eskarissa opettajan mukaan tosi hyvin

- aamulla paistoi aurinko

viedä lapsia päiväkotiin enää kertaakaan seitsemäksi tänä syksynä! Työt alkavat tästedes sen verran myöhään. Olen siitä TOSI iloinen :-D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat