Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oisiko kenelläkään suositella hyvää patjaa selkävaivaiselle? Skolioosi on ainakin ja selkärankareumaakin välillä epäilty, alaselkä kipuilee aamuöisin ja aamuisin ja on tosi jäykkä ennen kuin pikkuhiljaa vetristyy. Patja nykyisin varmaan liian pehmeä, mikähän olisi hyvä ja suht kova patja? Onko Tempurista kokemuksia?

Kommentit (6)

olen kuullut niistä, valitettavasti. Hinta-laatu-suhde p-rseellään, eikä tosiaankaan räätälöidä yksilöllisesti vaan kaikille on samanlainen ja patjan voi laittaa miten päin vain.... Mutta kiitos ehdotuksesta!

Nyt vaan niillä ei taida olla enää sellasta halvempaa mallia, niinkuin meidän oli (vaik maksoikin silloin markoissa 4000) eli hintavia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain tosi epämääräisen kuvan, kun olin patja-asioissa siellä. Kovasti tietokoneella selvittelivät. Hain autolla oman patjan sinne ja katsoivat koneellaan ja kas oma käytetty olikin selälleni aivan yhtä hyvä ellei parempikin. Olen saman ongelman kanssa paininut, että mistä sen ihannepatjan löytäis. Sitten siitä olis valmis maksamaankin, jos varmasti on hyvä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat