Vierailija

Olen 25v. työskentelen määräaikaisessa työssä koulutustani vastaavassa hommassa. Olen kaksi vuotta opiskellut yliopistossa tätä alaa pidemmälle ja opinnot yliopistossa ovat nyt puolessa välissä...

Mitä tekisit? Jäisit alan töihin ja hoitaisit opinnot loppuun etänä tenttimällä (onnistuu, koska pakolliset läsnäolet suoritettu)

Menisit kokopäiväiseksi opiskelijaksi takaisin yliopistokaupunkiin ja valmistuisit mahd puoli vuotta, vuoden nopeammin kuin töissä ollessa?

Muu elämä... pitäisikö sitä vain alkaa järkkäilemään häitä ja mennä naimisiin pitkäaikaisen hyvän poikaystävän kanssa? Hankkia ihania lapsia tässä 5v sisällä jos luoja niin suo..

Toisaalta tahtoisin Helsinkiin asumaan, sinne töihin ja mahdollisesti sinkkuilemaan!!

Miks mun koko elämä on auki..miten toimia??? Auttakaa viisaammat!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sä haluat miehen ja avioliiton ja vaikka lapsenkin, sä et miettisi mitään muuta.

Eli kai sulle sopisi se Helsinkiin muutto ja sinkkuilu. ei jäisi tilaisuus käyttämättä. Vosi jääödä kaivelemaan ja sitten siellä kaksi vuotiaan lapsen uhmakiukutteluissa sulle tulis aina mieleen, että toisinkin olis voinu valita.

Eli sun haikailut muualle kertoo, että et ole valmis perheen perustamiseen.

ja opiskele opinnot loppuun, äläkä ota miestä mukaan! Sinkkuilet siellä sen puoli vuotta tai vuoden ja katsot miltä se maistuu. Voipi hyvinkin olla että poikaystävää tulee ikävä tai sitten huomaat että et sitä kaipaakaan. Miten vaan, olet vielä nuori ja ehdit tehdä ihan mitä haluat.

Sinkkuna ja yksin eläminen on kyllä kasvattavaa kaikille. Suosittelen sen kokeilua ainakin muutaman kuukauden ajan jos et ole ennen niin tehnyt. (Ja sinkkuilulla en tarkoita mitään irtosuhteita vaan sitä että et ole joka paikassa sen ja sen tyttöystävänä)

Rakastan miestäni, mutta en ole koskaan viettänyt sinkkuaikaa, joten siksi kai sitä mietin. Mutta samalla tavoin mietin myös avioliittoa!

Opinnoista on suoritettu puolet, joten loput olisi aika raskasta suorittaa Helsingistä päin, mutta tietysti mahdollista. Tenteissä pitäisi käydä muulla paikkakunnalla yliopistossa.

Eli olette sitä mieltä, että minun pitäisi muuttaa yliopistopaikkakunnalta Helsinkiin ja mennä töihin?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat