Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

.. vaan tein testin jo tänään... rfsu:n liuskatesti tuli ostettua kauppareissulla..

PLUSSAA näytti! Wuhuu... Vihdoin ja viimein odotettu tulos rapsahti testiin.. kaksi viivaa, toinen hieman haaleampi ku toine mutta kaks niitä siin vaan möllää :D tunne on sanoin kuvaamaton..

aamulla teen viel varmistustestin ja soitan samantien neuvolaan.

nyt vaan pitää toivoa että kaikki menee niinku pitääkin...

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aivan mahtavaa! iso onnenhalirutistus plussasta! eikös meillä aikasta samaan aikaan ollu laskettu aika?

mä tilasin tänään aamusella heti sen neuvolan ja ensimmäinen käynti on 10.8.. jännää..

jokos sä olet tilaillut aikaa? ja peenille kans, kipin kapin soittamaan sinne neuvolaan että pääset kuulemaan pienokaisen sydänäänet :)

Hurjasti onnea ja roppakaupalla halauksia!!! Olen oikeasti tosi iloinen puolestanne!

Kai minäkin huomenna marssin apteekkiin!

Nyt sitten peukut pystyyn että teillä kaikki menee hyvin ja miksi ei menisi!

Iso onnittelurutistus!

kiitos.. kyllä tää niin uslmaton tunnetila on että oksat pois.. eilisen illan vaan kahta viivaa funtsailin ja pyörin täällä ihan pihalla :D

nyt ei muuta kuule kun menen tekemään sinäkin se testi vaan niin päästään yhdessä hehkuttamaan ja odottamaan maaliskuuta :)

tein tuossa äsköttäin vielä varmuudeks uudestaan sen testin ja kyllä vaan, 2 viivaa edelleen..

onnitteluista ja rutistuksista!

Itseasissa en ole edes ajatellut koko neuvolaa, kun en edes tiedä mihin soittaa, ei asuta nyt suomessa, mutta eiköhän sekin selviä.

Mulla on la 25.3, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin 2 viikkoa yli mennään;)

hyviä vointeja kaikille:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat