Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hunajan ja persikan makuista. Meinaan onko terveys vaikkutteisia kokemuksia?

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on tietenkin poistettu, muutenhan sitä pitäisi myydä lääkkeenä!!!

Eli jotakin ihme sotkua on varmaan jäänyt jäljelle; joidenkin vitamiinien ja kivennäisaineiden pitoisuudet ovat korkeita, mutta halvemmalla pääsee kun ostaa purkin monivitamiinia.

Uskokaa huviksenne; huijausta ja rahastusta.

Johan tuon litkun ainesosaluettelokin paljastaa, että koostumus ei ole häävi, koska vitamiineja on pitänyt lisätä - eli siis ihan sama ostaako pilleripurkin.

Ja tiedoksenne; mitään elintarvetta, josta puuttuu suomen- ja ruotsinkieliset merkinnät, ei kannata ostaa. Lain mukaan kaikki olennaiset tiedot on annettava kotimaisilla kielillä ja noissa juomissa (jos luetaan ravintolisiksi, kuten luetaankin) nimenomaan vaikuttavat aineet pitää ilmoittaa erikseen.

Lisäksi ainesosat pitää ilmoittaa suomeksi ja ruotsiksi.

Varsinkaan raskaana ollessa ei pitäisi käyttää MITÄÄN epämääräisiä ravintolisiä, jotka eivät täytä meikäläisen lain vaatimuksia.

siis miksi pitäisi tulla julkisuuteen??? eihän tuo nyt mitään niin ihmeellistä ole!! monet on varmasti saaneet apua mitä erilaisimpiin vaivoihin. siinä se. piste.

t 20

Itse ainakin olen saanut siitä apua psoriini. Olo on muutenkin parempi ja vatsakin voi hyvin! Itse tykkään enemmän tuosta persikan makuisesta. Kaikille se ei välttämättä tehoa, mutta itsellä hyviä kokemuksia.

Stabilized Aloe Vera Gel, Fructose, Natural cranberry and Apple Juice concentrate, Sorbitol, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate (to preserve flavor and freshness), Xanthan Gum, Tocopherol.

Joo, tiedän kyllä noi ternimaitojutut mut tää on vähän sellanen mahalääkkeenomaisempi juttu.

Tää valmistaja saa ilmottaa, että täs on 100% aloe veraa.

10

Aloe vera ei ole mikään lääke, vain luontaistuote tms. Mä koen ton humpuukin hyväksi :).

Pöljä 10

Ihmettelen edelleen, että miksi olisi kielletty raskausaikana. Olisko tuon e-vitamiinin takia, kun ei ole tarkkaan määrää ilmoitettu. Liikaa sitä ei kyllä voi mielestäni tällä annostelulla saada. Kannattanee jättää väliin pitempiaikainen käyttö raskausaikana, E-vitamiini kun varastoituu elimistöön.

ei ne sen kummemmin tästä litkusta imeydy, mutta onhan coca-colakin ollut ensimmäiseltä versioltaan lääke=) Älkää nyt hyvät ihmiset menkö lankaan!

Mies on viimeinen saanut motivaatiota hoitaa psoriaan ja on valmis kokeilemaan kaikki mahdollisuudet.

Mistä tätä saa ja paljonko maksaa? Kuinka nopeasti alkoi vaikutus näkymään?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat