Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ennen se oli niin kiva katsoa nuoria laulajia ja niitä laulamisia todella näytettiin. Nyt koko ohjelma on ahneuden huipentuma, tökerö ja mauton. Kaikki mielenkiintoinen näkyy vain maksullisessa nettitv:ssä ja koko ajan ruudun alareunassa vilkkuu, mitä sitten tapahtui, mitä he silloin sanoivat, katso haastattelu...Nettitv:ssä. Sama kuin menisi konserttiin ja laulaja laulaisi vain pari laulua ja pyytäisi sitten ostamaan levynsä, jotta saisi kuunnella kaikki kappaleet.

Kommentit (22)

MTV:n ahneus kasvaa vuosi vuodelta....

ruotsin idols on ilmanen myös netissä ja siellä näytteään kaikki laulut.

Katsojaluvut laskeneet sikana suomen idolssissa

Olen katsonut sitä niin harvakseltaan, etten ollut oikein tajunnutkaan tuota rahastuspointtia. On vaan katsonut ohjelman silloin tällöin ja ihmetellyt, että miksi ne ei näytä yhtään laulua, huutoa ja mekastusta ja kyyneleitä vaan! :)

Toivon mukaan nyt, kun laulajat pääsee lavalle, niin nähdään oikeasti lauluakin. Muuten keksin mäkin parempaa tekemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sitten pitää katsoa netin kautta kuitenkin? Mun kone on työhuoneessa, tarviiko mun roudata se sieltä ja viritellä olkkariin, jotta voin katsoa vai kuinka?

Tottakai ohjelma ja idolimarkkinat on suunnattu pääasiassa nuorille, mutta eiväthän nuoret diggaa pelkästään nuoria artisteja, otettakoon nyt sitten vaikka esimerkiksi Madonna, Kylie tms. artisti. Luulenpa, että tuon ikärajan takia jää monta karismaattista ja lahjakasta esiintyjää rannalle, kaikkia kun ei varmaankaan huvita osallistua mihinkään tangomarkkinoihin. Mutta ehkä se on just niin, että noita nuoria on tuotanto- ja levy-yhtiöiden helpompi hallita, suostuvat mihin vaan.

toimittajien, että tuomarien oman itsensä esilletuonti. Naama raivosta punaisena olen katsonut sen minkä pystyn ja sitten vain luovuttanut. Ketä kiinnostaa Heikin soitto, sen tumman äijän (karmaiseva) vaatemaku tai ellenin höpinät. Mäkin haluaisin, että keskityttäisiin niihin nuoriin.

Tämä kausi on mennyt 99% ohi ja ilmeisesti olen tehnyt järkivalinnan. Hämmästyttävää silti kuulla, että edelleenkään, tässä vaiheessa kautta, ei kuulla nuorten omaa ääntä. :O

Tai en ainakaan muista, miten he laulavat, jos sitä on joskus kuullut. Peteltäkin näytetään vain huutamista - vai osaakohan se laulaakaan? Meidän nuorisokin lopetti jo Idolsien katsomisen.

Idols, mutta sellainen jossa...

* Jatkoon pääsisi vaikka ei olisi kaunis, hoikka tai tietyn ikäinen/tyylinen

* Valitut eivät olisi mitään satakieliä tyyliin Abreu, vaan heitä pitäisi oikeasti TYÖSTÄÄ- nykyinen formaatti suosii "valmiita" idoleita

* Tyyli saisi olla muutakin kuin suomirock/-pop

Niille sanotaan aina, että tämä ei kilpailu ole sua varten mutta eipä taida olla mikään muukaan. Jazz-laulajille siis omat kisat! Tässä ainakin yksi katsoja.

keskitytään pintaan ja roskaan.

Ohjelma on puolessavälissä eikä vielä kukaan ole laulanut oikein mitään.

Ehkä teinit valitsevat nykyään suosikkinsa muiden ominaisuuksien mukaan?

Lainaus:

toimittajien, että tuomarien oman itsensä esilletuonti. Naama raivosta punaisena olen katsonut sen minkä pystyn ja sitten vain luovuttanut. Ketä kiinnostaa Heikin soitto, sen tumman äijän (karmaiseva) vaatemaku tai ellenin höpinät. Mäkin haluaisin, että keskityttäisiin niihin nuoriin.

Valitsevatko nuo juontajat itse vaatteensa? Olen luullut, että Ellenin sisar valitsee ne heille.

Lainaus:

Idols, mutta sellainen jossa...

* Jatkoon pääsisi vaikka ei olisi kaunis, hoikka tai tietyn ikäinen/tyylinen

* Valitut eivät olisi mitään satakieliä tyyliin Abreu, vaan heitä pitäisi oikeasti TYÖSTÄÄ- nykyinen formaatti suosii "valmiita" idoleita

* Tyyli saisi olla muutakin kuin suomirock/-pop

Ei siinä ole mitään vikaa, että Idols on pop-painotteinen kilpailu. Turhaa sillisalaattia siitä tulisi, jos mukaan ängettäisiin vaikka kansanlaulut, ooppera, moderni jazz, death metal ja tekno. :)

Eikä nykyisessäkään formaatissa ulkonäkö ole pääasia, vaikka kieltämättä naisista jatkoon pääsevät vain hyvännäköiset. Miehillä on vapaampaa, kenen mielestä esim. hevi-Ari on oikeasti hyvännäköinen mies? :D Mutta onhan siellä nytkin jatkossa ainakin kaksi naista, joita ei voi hyvällä tahdollakaan väittää kauniiksi.

ja SE on ihme. Eli niin huonoksi koko homma on mennyt MTV:n ahneuden takia. Toivottavasti menettävät niin paljon katsojia että heräävät. Ja toivottavasti kukaan EI osta nettiTv aikaa

Minusta taas on parempi että tuohon alkulöpinään käytetään mahd vähän aikaa. Maltan tuskin odottaa että he pääsevät ihan oikeasti esiintymään. Ei mua tuo alun sekoilu kiinnosta yhtään.

Ja on ehdottomasti parempi tämä tämänkertainen karsintasysteemi, eikä se perinteinen "ryhmät joista jatkaa 1" -systeemi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat