Vierailija

afrikkalaiset asumisluvan perässä juoksijat kannattaa toki unohtaa...

Kommentit (9)

siis tumma iho haisee, no en oo kummempaa kuullut, pahimman laatuista rasismia.

Jokaisen ihmisen iho tuoksuu erilaiselle tai oikeammin hiki tuoksuu vaikka ei haisiskaan

ja en kyllä sillä kokemuksella mitä mula on tummaihosisten miesten parissa viitsisi alkaa kokeilemaan onko edes seksi senkään vertaa parempaa. ainakin yhteiselo tutnuisi mahdottomalta sellaisen tapauksen kanssa joita tunnen, ja eipä tuo oma vaalea misekään ole yhtään valittamisen arvoinen sängyssä, joten en näe edes mitään syytä vaihtaa mahtavaa valkoista rakastajaa kmmalliseen ja mahdollisesti haisevaankin vaan värin vuoksi, ilman takeita onko se edes parempi sittenkään. (epäilen että ei..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tätä olen eniten miettinyt, miks mua ei silleen kiinnosta musta mies. (Ja älkää nyt loukkaantuko, en tarkoita olla rasisti, vaikka varmaan tällä puheella olen.)

Mulla taitaa olla hajuaistissa sitten pahemman kerran vikaa kun ei mieheni eikä ystävieni ihot tuoksu yhtään sen kummallisemmalle kuin omani ;D

Tarkoitatko että paraskaan vaalea ei voita sängyssä tummaa? Paljonko pitää olla tummaa verta, että ero on huomattava?

Vierailija:

Lainaus:

Seksissä on kyllä EROA, sitä on vaikea selittää joten kannattaa itse kokeilla jos mahdollista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat