Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

OIKOTIELLÄ kohde 129507

Täydellinen unelmataloni, mutta lainaa pitäisi ottaa n. 250.000¿... Uskaltaisikohan sitä...

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jessus, mutta on kaupunkilaiset hulluja! Talo on ihan hieno, en kiellä, mutta mä en kuuna kullan valkeana maksais tollasia summia tuon ikäisestä talosta - olkoon vaikka kuinka peruskorjattu tykkää. Näköjään pelkällä asuinalueella pystyy rahastamaan hulluja kaupunkilaisia. Sehän siinä kait maksaa, eikä mikään muu... Ja mua kans tökkäs heti tuo uima-allas noin vanhassa talossa... Voipi tulla paskaa käteen, kun alatte purkaa...

että kestäisin ilman stressiä mahdolliset tonttivuokrien nousut ja isot ja yllättävät talon korjaustarpeet. Jos taas lainaa olisi jo lähtiessä suurehko summa, valitsisin taloudelliseti varmemman ratkaisun.

kun oli edellisen kerran myynnissä.

Vuokratontti on ihan perusongelma, joka pitää vain kestää, jos Käpylässä haluaa olla. Mutta uima-allas sisällä vanhassa puutalossa... Auts. Altaassa näyttäisi olevan vanhat kaakelit, joten vesieristyksetkin ovat kysymysmerkki.

Me haaveillaan juuri tuon näköisestä talosta! mutta pohjanmaalta...

Tuo uima-allas hommeli kannattaa kyllä asiantuntijan kanssa selvittää koska rakennettu, kuka rakentanut ja miten rakennettu. Kosteusvauriot on isoja ja inhottavia korjausprojekteja.

Tuo kuisti oli tosi kiva ja talo muutenkin ulkoa. Ja nuo puuportaat!

Puutarhassakin oli samaa tunnelmaa, kuin meidän kotona. Kuvittelepa millaiselta talo ja puutarha näyttää jouluvalaistuksessa, on muuten upea :)

Meidän oma tuli remontteineen ja omalla tontilla 120 000e... Eipä tosin olla Helsingin liepeilläkään, mutta silti :)

Olen itse niin arkajalka, että uima-altaan takia jäisi varmaan ostamatta. En saisi millään kuntokartoituksella mielenrauhaa siitä, mitä kostausongelmia altaasta on voinut vanhaan puutaloon tulla. Toisaalta tuolla sijainnilla taitaa vastaavaa olla aika harvoin tarjolla.

lisäksi vaikuttaa aika epäkäytännölliseltä kun on kerroksiakin 3 kpl. Itse olen ihan kypsynyt vaikka meillä ei ole kuin kaksi.

nimim. seuraava talo yhdessä tasossa.

hyvä paikka ja ihan siis mieletön löytö :) tosin toi uimajuttu on kyllä niinjanäin :(

mutta kannattaa ehdottomasti :) kyllä mä ainakin ostaisin jos asuntoa kaipaisin :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat