Vierailija

Huutonetissä joillakin niiiin imeliä ilmoituksia että oikein oksettaa.

Kommentit (11)

" katso myös muut myytäväni kohteet mm Alphabet, Kenzo, Timberland, Marc o' Polo, DKNY, Elle, Girandola, Marimekko, Dior, Burberry.." tms ja se merkkilista saattoi sisältää 20-30 eri merkkiä,

siinä sitten haet hakukoneella Ellee, kun maaritpro on harhauttanut hakukonetta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kun kohteeseen kuvaukseen tungetaan nallepuhin kuvia, pinkkeine taustaineen ja kukkaköynnöksineen ja kaikenlaisilla glitter koukero kirjaimilla joissaa tähdet sädehtii lukee niitä ylistystekstejä, niin johan tää muija pimahtaa ->>> turhaa mainostamista, en mä ainakaan moiseen lankee, vaan boikotoin ko myyjää

Koska se on saanut luultavasti pari varoitusta yp:ltä, kiitos mun. Mä olen pari kertaa käräyttänyt kyseisen myyjän kohteet yp:lle, just noiden ärsyttävien hakusana listojen takia.

Sitten todellisuus on kulahtanutta ja haalistunutt kauhtanamekkoa. Makuja on moneksi. Sitten jonkun asiallisen ilmoituksen taustalla voi piillä helmiä.

Vierailija:

Lainaus:

Jotenkin todella ärsyttäviä, en voi sille mitään!!!

Tai entäs sitten syötävänsuloiset tarrat. Onkohan myyjä maistanut niitä?

Toi " Onnea huutoon ja Kiitos kun katsoit" on aika varmasti kopsattu Ebaystä, siellä hyvin moni myyjä käyttää noita lauseita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat