Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

elikkäs takaapäinasento on ollut ainasuosikkiasentoni,ja jos inulta kysytään niin se voisi olla myös ainoa asento. Nyt kuitenkin on tullut ongelmia eteen, sillä miehelläni ei tuppaa seisomaan tässä asennossa, ikinä ei onnistu kerralla, pari työntöö ja taas runkataan ja sitten taas työnnetään ja runkataan, ja sanomattakin selvää että himotkan siinä menee.. tätä ongelmaa siis ei ole ollut aina, nyt ehkä puolisen vuotta, ja se on todella turhauttavaa.. hänellä siis saattaa seistä pitkään ja kunnolla mutta heti ku aletaan paneen takaapäi, seisokki hiipuu. ttä ongelmaa ei todellakaa ole muissa asennoissa. Alkaa vaikuttaa omaan itsetuntoonikin. Harmittaa kun on kuitenkin kyse melkein ainoasta asennosta jossa minulla tuntuu tarpeeksi, ja on muutenkin pitkäaikainen suosikki. Mistähän tämä voisi johtua ja mitä asialle voisi tehdä? En viitsi miehelle asiasta kiukutella tai näyttää pettymystäni kauheasti, jotti hän syyttäisi itseään, mutta monet kerrat olen asian vuoksi itkenyt, ei niinkään siksi, että ei onnistu, vaan siksi että minulle tulee todella kelvoton ja ruma olo siitä

Kommentit (11)

aika kummallista että tuollalailla lerpahtaa, eipä ole ikinä miehelläni noin tehnyt missään asennossa...eikä kyllä kenelläkään muullakaan

ja todellinen herkkupeppu, niin mitään syytä peniksen lerpahtamiseen ei pitäisi olla. Vaikka olisit naamasta ruma, eihän se naamasi kuitenkaan näy takaapäin, eikä rinnat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

näkemättä tapausta. kuvaile persettäsi miltä se näyttää takaapäin naidessa tai laita linkkiä kuvaan. sitten voimme asiantuntijavoimin todeta onko vikaa miehessä vai persessä.

niin, että sinä makaat selällään ja mies vieressäsi kyljellään ja pidät jalkaasi siinä miehen kyljen päällä, toista jalkaa lattialla. Tai mies voi myös pitää sitä sun jalkaa vaiks ylhäällä. Tässä asennossa on hyvä, varmaan yltää.

niin siis todellakin pyytäisin asiallisia vastauksia ja ihan tiedoksi että olen 18 eli ei perse pahemmin roiku eikä ole lätistynyt eikä kyllä paskakaan ilmeisesti haise

Jos nyt käsitin oikein, niin tykkäät asennosta, jossa olet kontallaan? Oletteko kokeilleet takaapäin muissa asennoissa? Ehkä vaihtelu virkistää :)

Takaapäin tuntuu parhaalta minunkin mielestä, mutta asentoja vaihdellen: kontallaan, kyljellään, makuullaan, istuen... kaikki nämä onnistuu takaa. Monesti " otetaan asento" kontillaan ja minä laskeudun makaamaan, siitäkö vielä taiteilen jalat yhteen, niin kyllä tuntuu tiukalta ja hyvältä.

Kokeilkaa asentoja takaapäin, toivottavasti löydätte semmoinen, josta molemmat nauttii.

strap on dildo, peittele pimppi jollakin ja laita selkääsi irtokarvoja ja mene kontillesi. Jos mies hyökkää innoissaan bärssen kimppuun niin asia on selvä.

Eiköhän kyse ole lähinnä siitä, että mies on kyllästynyt siihen asentoon? Olkaapa vaikka kuukausi tai kaksi ilman takaapäin panemista ja koettakaa sitten uudelleen.

kiitos ysi neuvoista, meillä ei kyllä toimi, kun ei tuolla miehellä oikein mitta riitä juuri muihin asentoihin kun kontiltaan tkaapäin tai ratsastus.. siksi varmaan molempia vähän alkaakin kyllästyttää nämä, mutta muita ei oo keksitty mitkä toimis..kokeiltu ollaan kyllä monia

kakalta. Haju nousee todella hyvin nokkaan, jos näin on.

Yksi vaihtoehto on, että peppusi on ns. lättänäpeppu, joka ei näytä hyvältä. Voi olla, että peppusi on iän myötä muuttunut tällaiseksi lättänäksi. Sen aiheuttaa pakaralihasten käyttämättömyys. Usein puhutaan istumalihaksista, mutta käytännössä isumisessa ei tarvi pakaroita lainkaan. Kannattaa siis mahdollisesti treenata pakarat pystyiksi ja kiihottaviksi. Kuten tummilla naispikajuoksijoilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat