Vierailija

* Vauva 8kk ja niin ihana ja kiltti, ei ikinä itke

* Rakennetaan taloa ja vanhaa ei saada myytyä, ei haittaa sekään

Uskovatko ne tuohon soopaan itse ja kuvittelevat muidenkin uskovan????

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta meidän vauva ei ainakaan tuntunut helpolta, vaikkei objektiivisesti mitään pielessä ollutkaan, ja kokonainen 4 viikkoa 2 asunnon omistajan meinasi jo viedä yöunet. Uskon silti, että tuollaisiakin ihmisiä voi jostain löytyä, oikeasti.

Vierailija:

Lainaus:

* Vauva 8kk ja niin ihana ja kiltti, ei ikinä itke

* Rakennetaan taloa ja vanhaa ei saada myytyä, ei haittaa sekään

Uskovatko ne tuohon soopaan itse ja kuvittelevat muidenkin uskovan????

toiset ihmiset vain on positiivisia luonteeltaan, eikä jaksa rypeä joka ikisessä pikku vastoinkäymisessä. Elämässä on erilaisia vaiheita ja useimmat asiat ratkeavat ajan myötä, stressasi niistä tai ei. Jos eivät ratkea, ei ne stressaamalla ratkea :)

Aitojen ja luotettavien ystävien kanssa puhutaan myös kipeistä asioista. Sinua ei selvästikään arvosteta kovin hyväksi ystäväksi. Katsopa peiliin ja mieti, voisitko muuttaa omaa sennettasi.

ja luja usko siihen, että kaikki kyllä järjestyy. Onnellisia he jotka osaavat iloita eivätkä mieti aina kaiken varjopuolia, joita kyllä löytyy kun etsimällä etsii. Ja kyllä, huomattavasti mieluummin kaveeraan sellaisen kans jonka lasi on puoliksi täynnä kuin sellaisen jolla puoliksi tyhjä. Negatiivinen elämänasenne tarttuu helposti ja toisen ainainen murehtiminen ja valitus saa kaikki muutkin pahalle tuulelle. Hyväntuulinen ihminen on mukavaa seuraa.

Selvästi hän haluaisi kaverin rypevän samassa kurjuudessa kuin hän itse ja yrittää ulkopuolisena oikein etsimällä etsiä rypemisen aiheita toisen elämästä. Eihän kellään muullakaan saa mennä hyvin kun oma naamakin on aina nurinpäin. Sekö on syvällistä että ruikutetaan asioista ja nähdään kaikki niin helvetin huonossa jamassa. Juuri tollaiset vittumaiset tyypit on kaikkein oksettavin ystävätyyppi. Heidän ystävyytensä perustuu kateuteen ja toiveeseen että saisi tuntea vahingoniloa ystävän puolesta. Hanki elämä ja opettele sinäkin relaamaan. Ehkä sitten joku pitäisi sinustakin ihmisenä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat