Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja siis olettaen että olette terveitä ja liikuntakykyisiä ihmisiä ilman painavia kantamuksia?

Itse olen aina inhonnut tuota hissien jonottelua ja rampannut portaita silloinkin kun oma hyttipaikka on ollut pohjakerroksessa. Nyt laivalla rattaiden ja pienen lapsen kanssa liikkuessani alkaa välillä ihmetyttää kun hisseihion on jonottelemassa valtava määrä ihmisiä jotka eivät ainakaan päällepäin vaikuta liikuntarajoitteisilta ja matkaa on todellakin tuo maksimissaan 2 kerrosväliä. Itse olen useampaankin kertaan jo kyllästynyt jonottamiseen ja päätynyt vaihtamaan kerrosta rapuilla lapsi toisessa kainalossa ja rattaat toisessa.

Olenko ainoa jonka mielestä on helpompi ja mukavampi kävellä nuo kerrosvälit kuin jonottaa hissiä?

Ja samalla vähemmän lämpimät ajatukset teille jotka etuilette jonossa rattaiden kanssa olevia. Ei ole kiva juttu :/

Kommentit (6)

Esim. jalat tohjona, rattaat ja pieniä lapsia, painavia kantamuksia.

Ei ole vaikeaa sanoa laivallakaan hissiä jonottaville ihmisille hirveässä ruuhkassa, että voisivatko tervejalkaiset käyttää portaita, tai päästää oikeasti hissiä tarvitsevat ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kiukkuiset bilettäjät eivät katso kovin suopeasti jos lapset yrittää päästä omaa tahtiaan portaita kun niillä juopoilla on NIIN kiire. Mihin? Suljetussa tilassa, laivassa, ei siellä luulisi niin kiire olevan, mutta näin se vaan on. Vähemmillä vaurioilla pääsee kun tuuppaa kaikki hissiin.

jotenkin se hissin jonottaminen ja täyteen hissiin tunkeminen kuuluu laiva-tunnelmaan. Näin meille tervejalkaisillekin.

Mutta oikeasti jos koette jonottamisen hankalaksi niin aukaiskaa ihmeessä se suunne. Se että tervejalkainen porukka jonottelee hissiä kertyoo siitä ettei heillä ole kiire minnekään ja itse ainakin mielihyvin annan tilaa rattaiden kanssa kulkevalla kiireisemmälle. En vaan aina tule itse sitä kavereiden kanssa hölistessäni huomanneksi.

Siis kun on olemassa tilanteita joissa pääsisi rappusia pitkin siirtymään huomattavasti nopeammin ja helpommin päämääräänsä ja sitten kuitenkin mielummin seistään hissin edessä kiroamassa kuinka ne on aina varattuja ja hitaita. Kyseessä ihan liikuntakykyiset ihmiset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat