Vierailija

Mulla käämit kärähti viikossa totaalisesti, kun " lomailtiin" vanhempieni mökillä. Jatkuva lastenkasvatusohjeiden kuunteleminen alkoi pikkuhiljaa ärsyttämään. Ja varsinkin kun tekemisiäni vahdittiin ja tuntui, että oikein tarkoituksella haettiin aihe mistä voisi huomauttaa.... Huoh! Onko tuttua muillekin?

Kommentit (14)

kun oli pakko olla se viikko siellä! Muuten olisin kyllä häipännyt jo päivän kuluttua. Innoissaan lähdettiin, mutta kyllä oli kiva tulla takaisin kotiin, kun ei kukaan vahtaa... Ja ihan tavallinen perhe ollaan, joten ihmettelen, että miten huonosti olen omien vanhempieni mielestä lapseni kasvattanut :( heille mukavin olisi, jos lapset vain istuisivat hiljaa sohvalla telkkaria katsellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä ajassa hän on ehtinyt syöttää lapset ähkyiksi makealla, esitellä ne kymmenen muovikrääsälelua, jotka on lapsille ostanut sitten edellisen käyntimme (viikko sitten). Jos lelussa Nalle Puhin kuva, aina vain parempi. Ja on ehtinyt vihjailla vaikka kuinka monesta asiasta lapsenkasvatuksesta ja huushollinhoidosta, jotka pitäisi tehdä hänen tavallaan.

enkä yleensä jaksa ihmisiä muutamaa tuntia kauempaa. Ainoat ihmiset, joita jaksan pidempää (useamman päivän) ovat äitini ja siskoni. Äitin kanssa vietin just kaksi viikkoa. Hyvin meni.

nostan sulle hattua. Minun äitini taas on sitä mieltä, etten anna lapsen tehdä mitään kivaa, vaan komennan vain koko ajan. Kerran äitini jopa totesi, että kyllä mummolan keittiössä saa kaivaa laatikoita (joissa siis on mm. helkkarin suuria veitsiä), ja on todella kummaa, että kotonasi et saa niin tehdä. Poika oli tällöin 1-vuotias... Muutkin jutut, kun en " anna" tehdä mitään, ovat verrattavissa tähän.

-2-

Tosin vanhempani saattavat väsyä meihin, kun lapset ovat energisiä ja koko ajan äänessä. Ovat jo tottuneet vähän hiljaisempaan menoon...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat