Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä nainen muutti veljen luo asumaan ENSIMMÄISILLÄ TREFFEILLÄ. Nainen oli pongattu joltain senssipalstalta. Meillä käydessään nainen ilmoitti, että kun on jo pitkään hakenut töitä, voisi nyt pitää puolen vuoden loman työnhausta. n.8 kk:n jälkeen nainen pääsi työllistämistuella töihin, josta se irisanottiin n. kuukauden jälkeen. Seuraavaksi nainen pääsi johonkin toiseen paikkaan, josta se itse irtisanoi parin viikon päästä itsensä, kun työ ei miellyttänyt. Saman tien hän pääsi kuitenkin kolmanteen paikkaan, josta hänet irtisanottiin 1 vkon jälkeen. Olen kuullut erinäiset selitykset, miksi. Olen nähnyt tämän ihmisen cv:n, jossa on kymmenkunta n.1-2 kk:n määräaikaisia työsuhteita. Missäköhän mättää? Tuntuu, että aiemmin fiksuna pitämäni veljen arvostelukyky on kyllä pettänyt pahemman kerran. Vai voiko oikeasti olla niin outoja työpaikkoja, ettei niissä normi-ihminen kestä? Itselleni kyllä tulee mieleen, ettei avovaimo ole normi-ihminen, vaan siitä päästä löytyy se ongelma. Vähintään ehkä asenne-ongelma, josta sanoin veljellenikin (joka tietty veti herneet peräsuoleen asti), täysin tietoisena siitä, ettei asia minulle kuulu. Mutta kai jonkun sitäkin täytyy herätellä. Vai mitä itse tekisitte?

Kommentit (19)

Mutta valitettavasti täysi-ikäisen ja täysijärkisen lähiomaisen elämään ei oikein voi puuttua.

Tyttö tuntuu olevan näitä nyky-yhteiskunnan loisia, jotka elää " mulle-kaikki-heti-nyt" -asenteella, ei tyydy mihinkään, ei ota vastuuta mistään (edes itsestään), ei kanna huolta huomisesta... Näitä on kauheasti nykyään.

Minkäs teet, varovasti voisit jutella esim. vanhempiesi kanssa? Josko veljesi kuuntelisi vanhempianne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...kuten vaikka sairaanhoitajilla tms. aikoinaan, eikä siinä ole mitään vikaa mielestäni. Tämä nainen ei ole hoiva-alalla. Ajattelin kuitenkin näin hänestä aluksi, kun en tiennyt, millä tavalla hänen työsuhteensa tuppaavat päättymään. Potkuilla.

... että kohta taidan kuulla sellaisen olevan tulossa :-(

eikä ole pohjoisesta, eikä markkinointihommissa.

Ja kyllä, veljelläni on aika isot tulot.

kun tämä nainen käynneillään avoimesti työasioitaan tilittää ja cv:n kin näyttää. En todellakaan ole utelemalla näitä asioita tietooni saanut, koska inhoan itsekin sitä, että omia asioitani udellaan. Veljestäni välittävänä vain olen huolestunut, mitä motiiveja tuolla naisella on.

mutta kuvaus sopii täysin erääseen ystävääni. Ihana ihminen kun on sillä päällä, mutta erittäin taitava manipuloimaan ihmisiä joista arvelee olevan hyötyä itselleen. Totuus paljastuu jonkin ajan kuluttua, jolloin vaihtaa työpaikkaa. Sillä todellisuudessa epäluotettava ja valehtelee siekailematta kun peittelee jälkiään, tekemättömiä yms. Diagnoosinaan epävakaa persoonallisuus. Tosi mukava ihminen muuten ja tunnistaa itsekin ongelmansa, muttei terapioista huolimatta ole päässyt näistä tavoistaan.

Muuttiko se ystäväsi ekalla tapaamisella tavatun miehen luo? Mielestäni se on erittäin harvinaista, joten jos muutti, kyse on varmaan samasta henkilöstä!!!

toisten elämään tuollaisella innolla. Hyvä juttu sinulle että veljelläsi on noin mielenkiintoinen kumppani, anna mennä vaan, jatka salapoliisihommia!

On tämä sen verran omituinen juttu minulle, joka tosiaan olen pitänyt veljeäni fiksuna, arvostelukykyisenä ihmisenä. Siksi tämä koskettaa minua erityisesti sen takia, koska se kuva veljestäni mikä minulla on ollut, on nyt hieman muuttunut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat