Vierailija

Aikaisemmin tuo on valittanut kopisevista kengistä (KESKELLÄ PÄIVÄÄ!!!), mutta tänään tuo alkoi valittamaan, kun mun kengät narisivat???!!! Joo, myönnän oli se mustakin todella ärsyttävän kuuloista, mutta tuo kyylä hyökkäsi sieltä kämpästään rappukäytävään ja alkoi narisemaan kengistä.

Sivut

Kommentit (31)

Näitä kyyliä todella löytyy joka puolelta. Ne on niitä joilla ei todella oo muuta elämää kun kyylätä mitä lapset/aikuiset tekee. Ja jos pienikin ääni kuuluu niin heti ollaan ilmottamassa ja tekemässä ilmoitusta. Hohheijaa....

Muuttasivat metsän keskelle jos ei kestä ääniä. Kerrostalossa kun ääniä kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei 20, itse pelkään että tämä kyseisen naapurimme tekee meistä ilmotuksen. Varmaankin siinä vaiheessa olen ihan hajalla, kun olen jo nyt kun en halua että tämä kyseinen tulee valittamaan enää kertaakaan.

Kauhea stressi on päällä :(

joilla valitetaan kynsien napinasta niin meillä on joka huoneessa parketti. Ja joka huoneessa matot. Ja kun mä en itsekkään välillä kuule kun koirat kävelee niin sitäkin ihmettelen...no mut ei olla annettu ton asian enään painaa mieltä. Eletään ihan normaalisti.

Hei, kyllä kerrostalossa on todella kauheaa asustaa. Ainakin tällä hetkellä, muuttaisin mieluusti rivitaloon tai omakotitaloon jos oisi rahaa ostaa sellainen.

22, luulisi että näillä sossutädeillä ois pahempiakin tapauksia mitä käydä kattomassa., kun jonkun naapurin ihme selitykset niille. No aika näyttää miten tässä käy.

Mutta se mikä mun mielestäni on väärin, on se, että ilmoituksen voi tehdä nimettömänä. Se on ihan ok, että ilmoittajaa ei kerrota ilmoituksen kohteelle, mutta siis jotain rajaa.

Odotas, jonkin ajan kuluttua saat varoituksen metelöinnistä. Pidä varalta tallessa kaikki todistusaineisto, mitä kyylä mahdollisesti jättää ja laita jonnekin muistiin kaikki jutut mistä se on valittanut ja muut ihmiset, jotka ovat olleet todistamassa.

Meidän talossa on vissiin kovakorvaista sakkia kun kukaan ei mistään tunnu valittavan. Verhotkaan eivät heilahda kun ulkona liikkuu. Kyllä täällä koiria

on ja joku niistä haukkuu joskus yölläkin. Mutta sen

ymmärrän että siitä valitetaan jos joku niin tekee. Lasten äänet jne taas saavat olla. Noi kaikestanakuttajat ovat kyllä vihoviimeisiä naapurustossa.

Kerran olin laivareissulla ja äitini oli vahtimassa lapsia (olen yh) ja yllätin naapurin rouvan piemeästä rappukäytävästä ulko-ovemme takaa. Oli kyllä aavistuksen hölmistynyt kun jäi kiinni. Alkoi sitten vaahtoamaan, että meillä on iltaisin helvetti irti, kun lapseni leikkivät :). Itse olen vielä tiukka äiti, meillä ei sisällä juosta jne. Lisäksi sanoi, että huudan lapsilleni kamalasti. Sanoin, että " tee lastensuojeluilmoitus, jos epäilet, ettei lapsilla ole hyvä olla" . Lisäksi nainen levitteli mm. pesutuvassa juoruja minusta :( muille asukkaille.

Kun ei saanut oikein kontaktia minuun, niin teki lopulta lastensuojeluilmoituksen. Lapseni eivät kuulemma kuule normaalia puhetta lainkaan, vain huutamista...Olimme silloin jo muuttaneet kämpästä pois, mutta siis lastensuojelun yhteydenotto kesti vain pari viikkoa siitä kun oli jättänyt ilmoituksen... no, sossun väki kävi meillä ja totesi, että kaikki on ok.

Aluksi olin ihan hajalla tästä, nyt jälkikäteen tajuan, että aikamoisia ongelmia lienee tällä naisella.

29, ei todellakaan minun mielestä näistä asioista ilmotella poliisille?!? Johan ne varmaan nauraa jos tollasista soittaa.

Näistä asioista mitä täällä puhuttu, koirien äänet, ja lasten äänet pihalla ei voi saada varotusta. Näin mulle sanottiin, kun kysyin tutulta joka on isännöitsijä.

Tekisi mieli pystyttää kolmimetrinen aita, vaan olisivat ne naapurit varmaan sittenkin kyttäämässä aidan raoista... Kun asuimme kerrostalossa emme edes tunteneet naapureitamme, mutta nyt on pakko olla naapureiden kanssa tekemisissä koko ajan. Aaarrgh! Seuraavan kerran muutamme ihan korpeen.

26: aivan, ei se rapina niin kovaa kuulu. Aika riehuntaa saa koira pitää että häiritsevä ääni lähtee. Ja harva sentään antaa sisällä riehua.

Meillä täällä yksi naapuri kyyläjä on kyllästynyt lasten ääniin, lapset ei siis saisi pitää mölyä saatikka leikkiä pihalla koska tämä kyseinen ihminen häiriintyy. Ja tästä on tekemässä ilmoitusta, että näin meillä

Ei ole mukava herätä aamuyöstä koiran haukuntaa. Naapuriin on juuri muuttanut uudet ihmiset ja noin viikko sitten heille ilmestyi koira. Koira on aikuinen joten on toivoa että se on vain hoidossa mutta jos haukunta ei muutaman viikon sisään lakkaa niin minä aloitan valituksen.

Olen raskaana ja nukkuminen näin kesällä on yhtä tuskaa, hiki virtaa ja kaikki luukut on pidettävä auki, mukavaa asentoa ei löydy ja kun se vihdoin löytyy ja uni voittaa niin alkaa se h*lvetin räkytys. Ei ole mukava herätä keskellä yötä kun vihdoin on saanut unen niin koiran haukuntaan. Se elukka haukkuu ihan kaiken, jos kävelee rappukäytävässä, jos joku kävelee pihalla jne. En jaksa enää!

Olen todella eläinrakas mutta kouluttamattomat elukat saavat minut raivon partaalle, kerrostalossa ei voi pitää haukkuherkkää koiraa!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat