Vierailija

Kommentit (9)

Jos on täyden lomankertymisajan töissä niin kyllä siinä jo kertyy talvilomapäiviäkin. Ellei sitten muuten ole ollut niin vähän aikaa töissä ettei kerry lomapäiviä kuin se 24.

Vierailija:

Lainaus:

Vain sillä välillä tehdyt työt kerryttävät lomapäiviä seuraavalle lomakaudelle.

Eli jos saloitat hoitovapaan jälkeen työt hutikuun ekana päivänä joudut tekemään vuoden töitä ennen kuni sinulla on käytettävissä lomapäiviä. Ja ensimmäisenä lomavuonna ei ole talvilomaa vaa nainoastaan kesäloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vain sillä välillä tehdyt työt kerryttävät lomapäiviä seuraavalle lomakaudelle.

Eli jos saloitat hoitovapaan jälkeen työt hutikuun ekana päivänä joudut tekemään vuoden töitä ennen kuni sinulla on käytettävissä lomapäiviä. Ja ensimmäisenä lomavuonna ei ole talvilomaa vaa nainoastaan kesäloma.

Vierailija:

Lainaus:

ei lomia kerry yhtään! Minulla on sovittuna että saan pitää äitiysloman ajalta kertyneet lomat kun menen töihin hoitovapaalta.

minun oli pakko ottaa osa ä-loman aikana kertyneestä lomasta rahana ja vain osan sain jättää säästöön odottamaan töihinpaluuta.

pitämättömät lomat jemmaan. Eli jäi pitämättä edellisvuoden kesäloma + osa talvilomaa + äitiysloman aikaiset lomat. Siirrän osan sapattivapaaksi ja osan pidän kun menen töihin hoitovapaiden jälkeen :)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ei lomia kerry yhtään! Minulla on sovittuna että saan pitää äitiysloman ajalta kertyneet lomat kun menen töihin hoitovapaalta.

minun oli pakko ottaa osa ä-loman aikana kertyneestä lomasta rahana ja vain osan sain jättää säästöön odottamaan töihinpaluuta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat