Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

etten missään nimessä halua mummuksi ainakaan 10 vuoteen. Mulla itsellä vielä kuopus vasta menossa kouluun ja nyt oikeesti haluan nauttia elämästä enkä alkaa mummotteleen. Tietysti en voi asiasta päättää mutta teen selväksi että missään potkuhousu kaupoissa en nyt ala juoksemaan.

Kommentit (9)

kannata nuin suoraan sanoa mutta ilmaista ainakin että et ala hulluna mummottelemaan mutta ole kuitenkin tukena ja turvana lapsellesi jos näin käy. Kyllä isovanhemmillakin on oikeus olla hoitamatta lapsenlastaan jne. Mutta ole kuitenkin lapsen elämässä jos sellainen syntyy saatat katua myöhemmin jos otat täysin viileän linjan.

Voit vaikka joskus ohi mennen ilamaista että nyt on ihanaa kun saa enemmän aikaa itselle kun ei ole pikkulapsia pyörimässä jaloissa.

Kun itse tulin raskaaksi pelkäsin kertoa äitilleni asiasta kun hän oli sanonut ettei tarvi hänestä mummoa tehdä moneen vuoteen. Mutta kylläppä on nyt niin lapsenlapsen perään kuin haukka. Että saattaa se sinuunkin se hössötys tarttua kun asia oikeasti taphtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ei hänestä tullutkaan, vaan neliykkösenä, ja oli enemmän kuin onnessaan.

Meidän lapsilla on nuori mummi ja me olemme ylpeitä siitä.

Ja jotenkin tuntuu, että mummi on ylpeempi lapsenlapsistaan kuin meistä omistaan. Toki me omat ollaan rakkaita, mutta lapsenlapset on sulattaneen mummin sydämen täysin.

Äh, emmä osaa selittää. Mutta toivottavasti ymmärrätte.

Ja VAIKKA äitini olisi minulle sanonut, että ei tahdo ainakaan kymmeneen vuoteen mummiksi, en olisi kuunnellut. Tämä on MEIDÄN elämä, MEIDÄN lapset... Siinä olis ollut sitten välit poikki äitiin.

Mutta onneksi näin ei käynyt, vaan äiti purskahti onnen itkuun kuultuaan ensimmäisestä lapsenlapsestaan <3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat