Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meillä kaksoset on nyt 11kk ja rintaa saavat vielä aina kun haluavat. Olen ajatellut aloittaa vieroituksen lähiaikoina. Kokemusta on vain yhden lapsen vieroituksesta kerraallaan. Silloin oli helppo korvata imetys pitämällä lasta paljon sylissä.

Nyt kun lapsia on kaksi ja itkevät muutenkin heti kun otan toisen syliin, en tiedä kuinka pystyn molempia lohduttamaan riittävästi vieroituksen aikana.

Kaipaisinkin nyt teidän neuvoja ja kokemuksia kaksosten vieroituksesta. Minkä ikäisiä lapset ovat olleet vieroituksen alkaessa ja kuinka rankkaa se oli?

Kommentit (1)

Mä lopetin imetyksen tyttöjen ollessa 7,5kk,lähtivät juuri silloin itse liikkeelle ja olin jo päättänyt että samalla kertaa lopetan koska en halua ja jaksa kuunnella tissihuutoa kun ovat isompia ja ymmärtävät enemmän ja pääsevät konttimalla perään.

Silloin oli tietysti helppoa kun siirryttiin vielä pulloon,pari viikkoa annoin pulloa ja tissiä ja sitten vain enää pulloa. Kävi tosi helposti,itselle oli silti kovempi paikka kun lapsille,imetys oli mielestäni ihana hetki rauhoittua yksin vauvojen kanssa ja jotenkin sen jälkeen eivät enää ole niitä äitin pikku vauvoja kun joku muukin voi syöttää..

Oma äitini kertoi kuinka minut oli vaikea vierottaa,olin vain monta päivää huutanut ja äiti oli itkenyt,en halunnut samaa omille lapsille ja vielä kun kaksi niin hankaloittaa enemmän.

Nyt meillä on edessä pullosta luopuminen,juovat kyllä nokkamukista jo itsekin mutta saa nähdä juodaanko sitten enää kun pulloa ei saa.

Onnea ja voimia!!

Memmi ja tytöt (huomenna 10kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat