Vierailija

Potkaisin ohikulkiessani pikkuvarpaani tuolinjalkaan. SATTUUUUU!!!!! En pysty varaamaan painoa varpaan päälle lainkaan, enkä pitämään sukkaa, ja ihan tummaksi on mennyt ja turvoksissa. Miten kauan voi olettaa paranemisen kestävän, jos on murtuma? Hoitona kaiketi teippaus, kärsis vaan koskea... Muita vinkkejä? Ja sit oon seisomatöissä, voi vitura.

Kommentit (7)

potkaisin pikkuvarpaan kolmisen viikkoa sitten muusiksi, edelleen on ajoittain tosi arka. Kynsikin on ihan musta ja koko jalan sivu tuli silloin mustaksi. Ei siinä auta kuin aika, yritä pitää kylmässä ja seisoa mahdollisimman vähän sen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hoitona teippaus viereiseen varpaaseen ja 800 buranaa. Ja lepoa tarpeen mukaan. Auts. Sattu kyllä ihan vitusti. Toinen pikkuvarvas on vieläki isompi, jotenki pullea sen takia vaikka asiasta on vuosia :(

Mulla on eri aikoina murtunut isovarvas ja pikkuvarvas. Pikkuvarpaan löin sängynjalkaan. 6 viikkoa kuulemma kestää paraneminen lääkärin mukaan. Mulla ei kestänyt kunnon kävelyä vielä puolenkaan vuoden päästä. Pari vuotta kaikenkaikkiaan kesti ennen kuin on kutakuinkin kunnollinen. Särkylääkettä en ottanut. Mene kirurgille ja röntgenkuvaan. Saat varmaan sairaslomaa.

Kuulemma käyttäminen 6 viikon kuluttua oliis nopeuttanut paranemista. En kivulta pystynyt kumminkaan ja ihmettelen ohjeita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat