Vierailija

Ja voiko myöhemmin ottaa kortin sitten taas uudestaan sillä systeemillä että maksaa sen 20e ja kerää loput itse??

Olen iät ja ajat kerännyt sinne ja nyt on satanen tullut vasta täyteen, tarvitsisin rahaa. Voinko siis lopettaa kortin ja ottaa myöhemmin sen uudestaan? Rahan tarve on aika tämän hetken juttu, joten koska sen saa sieltä jos vaikka tänään käyn lopettamassa kortin?

Kommentit (7)

satasen sieltä saan pois minkä olen sinne "maksanut", jos siis lopetan koko homman. Osuusmaksusta juuri on kyse. Vai meinaatko että pitävät jokaisen laittaman satasen itsellään vaikka bonuskortti lopetettaisiinkin? aika kallis kortti etuihin nähden olisi silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... kun eroaa osuuskaupan jäsenyydestä. se on jäsenmaksu. veikkaan, että saat sen heti kun menet sinne tiskille, mutta en ole varma.

M

En siis ihan ymmärtänyt kysymystäsi.. Mutta jos näin, niin sittenhän voit mennä vain kaupan kassalle tai infoon ja nostaa sen satasen sieltä. Jos tili on taas nollilla ja olet kerryttänyt vasta osuusmaksun, ei sulla ole siellä penniäkään rahaa, etkä saa mitään ulos. Ehkä. En oo ihan varma, mun logiikka voi olla myös väärä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat