Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

Muistakaa, ettette ehkä huomenna olekaan elossa. Joten toivottavasti saatte ansionne mukaan, jos olette jossain vaiheessa turhaan iloinneet elämästänne, se ei nimittäin ole itsestään selvyys!

Idiootit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun mielestäni on ihmeellistä että huudellaan että " meille syntyy.." ihan kun se olisi varma nakki. Mutta tuollaista se on nykyajan minä-minä-minäihmisillä.

Tiedän todellakin, mutta en välttämättä ensimmäiseksi niin ajattele. Harmi, että olette noin katkeria ihmisiä...

Ja hei, mistäs ihmeestä kukaan tietää kuka minä olen, joten enköhän voi huudella täällä mitä tykkään. :) -ap

Niin, ja kiitos vain kaikille muille. Voisin tosiaan masentuain noista sanoista, mitä jotkut sanoi, mutta en viitsi niitä niin kovasti edes ajatella, tympeiden ihmisten panetteluja. Ja onnea vain muillekin odottajille! Toivottavasti meillä kaikilla menee odotukset hyvin. :D

Kukahan se oikeasti täällä on se minä-minä-persoona? Oman katkeruutesi takia pilaat ap:n ilon!

Toivottavasti teille ei koskaan mitään onnea suodakaan, koska ette ymmärtäisi sen päälle yhtään mitään!

Hyi, hyi yök, miten ala-arvoisia ihmisiä olettekaan!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat