Vierailija

Jos et, niin mikset?

Kommentit (10)

Ajatus kuukupista tuntui ihan utopistiselta, mutta kun hyvä ystäväni ylisti sitä maasta taivaaseen niin uskaltauduin kokeilemaan. En tiedä onko niillä enää palautusoikeutta, mutta silloin oli ja ajattelin, että laitan menemään takaisin jos en tykkääkään.

Kuukupin käytön opin jo yhdestä kierrosta ja sen elämää helpottava vaikutus oli niin suuri, että hyvä kun en mennyt kauppatorille tohkeissani huutamaan, että olen löytänyt jotain josta jokainen nainen hyötyisi.

En antaisi omaani edelleenkään pois :-).

Olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta, joten ostin sen synnyttäneiden version. Se kuitenkin jotenkin tuntuu häiritsevältä, ainakin jos yritän käyttää sitä koko menkkojen ajan. Pitäisi varmaan hankkia se pienempi versio, sillä olen muuten tosi tyytyväinen kupin kätevyyteen ja varmuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta olen ajatellut hankkia piakkoin. Arveluttaa vaan se, että tarvitsen varmasti opetteluaikaa ja tällä hetkellä en juuri koskaan pääse rauhassa vessaan, joten miten voin opetella. Se varmasti jää sinne tai menee huonosti paikalleen ja jos lapsi huutaa vessan ovella tai on pahanteossa jossakin päin asuntoa niin en voi keskittyä vaan hermostun ja menen paniikkiin ja se jää sinne ja sitten menee hermot...

Mutta kyllä hankin, kunhan tämä tästä vähän helpottaa. Ja tähän en kaipaa yhtään sellaista kommenttia että " kyllä minä ainakin saan käydä rauhassa vessassa vaikka minulla on kolmesataa lasta, ne leikkivät kiltisti sillä aikaa olohuoneessa" . Minun ainoani ei niin tee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat