Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

toteutuiko välitavoite ? Ei hätää, vaikka ei onnistunutkaan. Jatketaan tästä "taas" uudella etapilla.

Viime viikolta:

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 41) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 84.9 kg, ( 62 kg), 88.9 kg, -0.2 kg, 5.9 kg, 4 kg, 15 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 32.3 , ( 1.66 m )

[b] Axelara [/b]♥

73.2 kg, 71 kg, ( 65 kg), 71.8 kg, -0.1 kg, 1.4 kg, 0.8 kg, 2 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 87.7 kg

Nousua yhteensä: +1.9 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 12.3 kg

LA: vko 8 / 2009

[b] Emonamoha [/b]♥

92.2 kg, 75.4 kg, ( 72 kg), 75.8 kg, 0.0 kg, 16.4 kg, 0.4 kg, 2 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 25.6 , ( 1.72 m )

[b] Herkkusuu [/b]♥

55.3 kg, 53.4 kg, ( 50 kg), 56.5 kg, 0.0 kg, -1.2 kg, 3.1 kg, 9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.0 , ( 1.64 m )

[b] Hiiriemo [/b]♥

57 kg, 56.6 kg, ( 52 kg), 58 kg, 0.5 kg, -1 kg, 1.4 kg, 6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]♥

89 kg, 65.5 kg, ( 65 kg), 66.1 kg, 0.0 kg, 22.9 kg, 0.6 kg, 3 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 82.2 kg, ( 68 kg), 83.2 kg, -0.1 kg, 11.8 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.6 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]♥

77.9 kg, 71.2 kg, ( 64 kg), 72.9 kg, 0.0 kg, 5 kg, 1.7 kg, 6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.5 , ( 1.60 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 71 kg, ( 68 kg), 72.4 kg, 0.0 kg, 2.8 kg, 1.4 kg, 5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 25.7 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 77.2 kg, ( 72 kg), 77.5 kg, -0.2 kg, 18 kg, 0.3 kg, 3 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.78 m )

[b] Nolaana [/b]♥

102 kg, 90 kg, ( 85 kg), 92.3 kg, 0.0 kg, 9.7 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 33.5 , ( 1.66 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 86.1 kg, ( 74 kg), 87.8 kg, -0.5 kg, 4.1 kg, 1.7 kg, 4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66.7 kg, ( 66 kg), 67.4 kg, 0.0 kg, 5 kg, 0.7 kg, 4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 23.9 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 62.6 kg, ( 58 kg), 63.4 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 0.8 kg, 2 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.66 m )

[b] Unnika [/b]♥

70.5 kg, 58.1 kg, ( 58 kg), 60.1 kg, 0.0 kg, 10.4 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.65 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b] Waller [/b]♥

98 kg, 96 kg, ( 88 kg), 97 kg, -0.7 kg, 1 kg, 1 kg, 1 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 33.6 , ( 1.70 m )

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg

Viimeisin tulos: 65.8kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Waller : -0.7 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 41 tavoitetta (su 12.10 mennessä)

1. sija => 1 ...vkoa:.. Waller

2. sija => 2 ...vkoa:.. Axelara

3. sija => 2 ...vkoa:.. Emonamoha

4. sija => 2 ...vkoa:.. Tinna78

5. sija => 3 ...vkoa:.. Johkulainen

6. sija => 3 ...vkoa:.. Minlee

7. sija => 4 ...vkoa:.. Pommeriina

8. sija => 4 ...vkoa:.. Ragna

9. sija => 5 ...vkoa:.. Körömölli

10. sija => 5 ...vkoa:.. Milenna

11. sija => 6 ...vkoa:.. hiiriemo

12. sija => 6 ...vkoa:.. Lempi05

13. sija => 8 ...vkoa:.. Nolaana

14. sija => 8 ...vkoa:.. Unnika

15. sija => 8 ...vkoa:.. Volga

16. sija => 9 ...vkoa:.. Herkkusuu

17. sija => 15 ...vkoa:.. Allakka

[/b]

Laihduttajia: 18

Painomme oli alussa: 1494 kg

Painamme nyt: 1358 kg

Tavoitepainomme (vko 41/2008): 1329 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -1.3 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 51 kg

Kokonaispainonpudotus: 136 kg

Matkaa tavoitteeseen: 29 kg

Sivut

Kommentit (22)

Hei kaikki sisukkaat. Mihis olette hävinneet? Lenkkipoluille vai jääkaappiin?

Mä ilmoitan virallisen tuloksen sitten maanantaina johtuen tosta viime viikkoisesta vatsataudista.

Mulla on ollu vatsatauti viime viikolla ja vaaka näytti mukavia lukemia aamulla. Mut en haluu niitä virallisiksi lukemiksi koska sitten näyttää ensi viikolla hurjia plussia. Katotaan jos otan jotkut lukemat ylös tässä viikolla tai sitten ensi viikon maanantaina viimeistään.

Mä en ole vieläkään ehtinyt tehdä kokonaista ruokapäivää tonne kiloklubiin. Täytyykin katsoa paljonko se antaa kalori määräksi päivää kohti. Aika jännä jos se on huomattavasti suurempi kuin painareissa. Vaikka painareissahan se kalorimäärä on taidettu vetää aika minimiin ja sit on niitä nollatuotteita.

Kyselin painareilta uutta cd-rommia joka kävisi meidän koneeseen, mutta sellaista ei kuulemma ole vieläkään tullut markkinoille. Aika jännä juttu. Ne menettää kohta asiakkaita näihin nettiversioita käyttäviin.

Tsemppiä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään vaaka näytti 82,9kg eli eikös se ollut 300g vähempi kun viimeksi?!Voi tsiisus tää on hidasta hommaa :o(, mut hyvä, että miinusta kumminkin!

köris

aloitin eilen lentoemäntädieetin:) löysin hiukan muokatun version ja luvattiin että 4kg tippuu neljässä päivässä! ja tiedänhän minä että nämä pikadieetit eivät ole apu lopuulliseen, mutta nyt on pakko saada alkurysäys tälle hommalle, kun tökkii niin vietävästi. Nyt on toinen päivä menossa ja voin sanoa että paremminkin on menny, mutta aion sinnitellä sen 4 päivää kun on pakko nähdä lähteekö todella neljä kiloa (nestettähän se on suurin osa) en usko mitenkään että voi lähteä niin paljon, olkoonkin vain nestettä!

Mutta keskiviikkona aamuna tiedän paljonko lähti:) tuun sit kertomaan teillekkin..

Kadoksissa olen ollut, kun ei ole ollut oikein mitään kerrottavaa. Paino ei liiku oikein mihinkään, vaan pyörii 73,5 - 74,5 kg tienoilla. Spinnigissä ja kuntosalilla on tullut käytyä, mut syömiset on iltaisin töiden jälkeen täysin kontrolloimattomia eli menee pikku naposteluksi. Pitäis saada itsensä kuriin ja järjestetykseen iltaisin. Aamut ja päiväruokailut töissä pysyy vielä suht ruodussa.

Päivälliseksi pitäis laittaa ihan kasviskeittoa, jossa ei ole lainkaan pisteitä, jos vaikka sitten ei olis ikään kuin nälkään tarvetta napostella.

En kyl ole voinut olla itselleni kovin ankara, kun töihin paluu hoitovapaalta on muutenkin ollut odotettua rajumpi muutos. Mut toki nyt pitäis alkaa löytää joku ruokailurytmi.

Parempia aikoja odotellessa, Lempi

eli puntarilla käyty ja paino tismalleen sama kuin viime viikolla, mutta syykin on selvä, viikko ei ole mennyt kovin hyvin. Ei yhtään liikuntaa ja liikaa ruokaa! No pääasia ettei plussaa.

Vikonloppuja kaikille:)

eli tässä on nyt VIIME viikon tulos (punnittu lauantaina): 92,0kg

ja oli muuten sikäli yllätys, koska nyt on ollut ihan älytön mässyputki päällä.. Tosin vastapainoksi, myös liikuntaa on harrastettu..

Niin, ja menkatkin on taas päällä.. Eli sikälikin ihan ok.

Tän viikon tulos tulee sit myöhemmin.. (toivottavasti tulee.. ;) )

Ai kauheeta, kun päätä särkee.. Pitää lopettaakin samantien..

mut eipä tässä kummempia..

Lippu korkealla ja keihäät tanassa kohti sotaa (kiloja vastaan..)

N

Minäkin täällä hitaasti vaapun pinoon... EI SUJU =(

Tule nyt Pommeriina äkkiä kertomaan kuinka diettti sujui ja ohjeet KIITOS...

kaipaan minäkin jotain starttia kun ei sitten vaan suju...

Työt aloitin minäkin ja kiirettä pukkaa :D

VOIMIA KAIKILLE en ole luovuttanut vaan soudan ja huopaan :D

pommeriina...odotellaan keskiviikko raporttia. Jos se on hyvä niin mäkin voisin harkita jos sillä saisi vähän alkuvauhtia tähän laihdutukseen. Mä olen aikoinaan itsekkin kokeillut vähän kaikenlaista. Muistan et oli joku kahden viikon kuurikin missä syötiin tiettyjä juttuja tiettyinä päivinä. Muistaakseni sillä lähti jonkin verran. Paastoakin on tullut kokeiltua. Nyt en kyllä jaksais paastota vaikka hämärästi muistankin että alun päänsäryn jälkeen oli hetken aikaa ihan hyvä fiilis.

Menee yksinpuheluks, mutta menkööt ;o)!

Odottelen tässä töihin lähtöä, maha täynnä aamupalaa ja mieli virkeänä, sillä päivän "hyvätyökin" tuli tehtyä heti aamutuimaan, kun lähdin koiran kanssa lenkille, joten liikuntaa myös tälle päivälle "tienattu", vaikka usein nää iltavuorot jää vähäiselle liikunnan suhteen :o)!

Eilen sain illalla miehenkin mukaan mun ja koiran kanssa lenkille ja äsken, kun tuossa soiteltiin niin mies kehui olleensa aamulla tosi pirteä, kun kello oli soinut ja epäili, et tais olla se iltalenkki, joka vaikutti ;o)..ehdotin, et tänä illalla sit uudelleen, muttei kuulemma joka ilta sentään ;o)!!

Ruokapuolikin jo valmiina odottamassa popsimista ja pisteitä on ne syöden kulunut 15,5 eli vielä iltapalallekin jää pisteitä..tosin töissä on aina niitä kompastuskiviä, mutta koitan olla tiukkana niiden suhteen, sillä eihän tästä muuten mitään tule..mun pitää päästä näistä kiloista eroon ens kesäksi mahdollisimman paljon!!

Eipä muuta..kaikille mukavaa tiistaita toivottelee köris

Mulla on viikko sujunut hyvin ja pian suuntaankin kaverin luo taas punnitukseen, mutta virallisen punnituksen paikka on sitten huomenna vasta ja sen painon ilmoitan sitten tännekin niinkuin yleensäkin :o)!

Pisteissä olen pysynyt ja pitänyt huolen, että rasvat, kuidut yms. sellaiset on tullut syötyä oikein eli on se ihme, jos ei karise kiloja, muttei ne vältsisti silti karise..sen oon huomannut jo niin uskomattoman monta kertaa..toivotaan kumminkin, että nyt tippuis!!

Kaikille mukavaa viikonloppua!!

köris

Täällä ollaan. Mä oon edelleen ihan pihalla näiden sairastelujen ja töiden aloittamisen myötä. Mitenhän mä jäisin johonkin liikuntakoukkuun? En oo vielä koskaan elämässäni jäänyt ;-). Tosin nyt en liiku senkään vertaa kuin ennen. Entisinä aikoina kuitenkin tein pitkiä kävelylenkkejä ja usein.

Puntarilla käynti on tällä viikolla jäänyt, mutta ehdinhän tuota vielä. Toivottavasti teillä muilla "hiljaisilla" menee paremmin!

Missä unnika, huhuuhuu?

Hienoa että suunta on alaspäin. Tiedän ei ne sadat grammat paljon innosta kun sais edes sellasen vauhdin että menis puoli kiloa viikossa niin se alkais jo näkyä ja tuntua.

Ja vapaapäivä vietettynä pisteissä pysyen..vielä meinaan 2 mandariinia ja kurkunpalan popsia ja se ois sitten siinä :o)!

Vielä aattelin koiran kanssa pienen iltalenkin kiertää, mutta muuten ei oo tullut liikuttua tänään enempiä!!

köris

Mä olen myös Axen tavoin jäänyt koukkuun juoksemiseen, se on aivan ihanaa!!

Olen aina koulu-aikoina inhonnut juoksua ylikaiken, mutta tän juoksuohjelman avulla siitä tullut mulle ihan ADDIKTIO! Se fiilis lenkin jälkeen on niin mahtava!

Pistänpä hieman gallupia pystyyn: Montako vaatekokoa teillä on muuttunut lahdutuksen myötä? Ja oletteko "joutuneet" ostamaan uusia vaatteita paljon?

Mulla on tippunut L/40 koosta kokoon M/38 ja nyt juuri tein inventaarioita vaatekaappiin ja kaikki isot vaatteet lähtee myyntiin!! Olen tehnyt periaatepäätöksen, että uusia houja ostan vasta kun mittarissa on 58 kg. Antaa motivaatioita.

Tänään lukema näytti jo paremmalta, mutta ilmoitan virallisen tuloksen vasta loppuviikosta.

Kaikille voimia!

Tinna

Vihdoin ja viimein taasen pudotusta...Mentiinhän sitä kolme viikkoa jo samalla tuloksella.

Tänä aamuna puntari näytti 62,9 kg eli pudotusta -400 grammaa.

Axe: mulla on sellainen juoksuohjelma, jossa juostaan 3 kertaa viikossa. Ensimmäisen ohjelman loppuetappi on 5 km tai 30 min juoksu. Toisen ohjelman loppuetappi on 1 h tai 10 km juoksu. Tähtää siis ihan maratooniin asti. Se on suunniteltu niin, että ohjelman edetessä sun kestävyys todella paranee. Oon nyt tuon toisen etapin lopussa eli 1 h on juostu.

Mulla on tavoitteena puolimaratooni ensi kesänä.

Alkaa ihan niin pienestä kuin 8 min juoksua 2 kävelyä ja 8 min juoksua, siitä sitten edetään- Suosittelen lämpimästi.

Jos haluat ohjelman, voin mailata sen sulle.

Tinna

Olen juossut koko pienen ikäni, joten synnytyksen jälkeenkin pystyn ilman kummempaa puuskutusta juoksemaan tuon 30min (enempää en ole vielä kokeillut, kun halusin aloittaa rauhassa), ja luulen, että kilometrejä tulee aikalailla tuo 5km.. Ajattelin tehdä tätä hetken aikaa ja lisätä pikkuhiljaa.

Kuinka on monta etappia tässä on?

Mulla on vaan nimellinen sähköposti, mutta yritän jossain vaiheessa luoda uuden.

Axe

mutta jos tällä kuurilla pääsisin edes lähelle tuota mitä olin ennen kesää!

Ja onhan se nyt kumma jos ei 4 päivää mene.. Ajattelin ajoittaa viikonlopulle siksikin kun nää viikonloput on mun kompastuskivi:) Tänä viikonloppuna en ole sit ainakaan vielä mässänny. Nälkä ei oikeastaan tällä kuurilla juurikaan ole vaivannu, mutta ne mieliteot ja sitten voimat on kyllä aika vähissä mikä johtuu tietty todella niukasta ruokamäärästä! No kohta saa mennä nukkumaan ja sit on enää 2 päivää jäljellä.

Allakka: tuun keskiviikkona antamaan raporttia että kannattiko!

Kävin virallisella mittauksellakin sunnuntaiaamuna mutta en koskaan ehtinyt/muistanut sitä ilmoitella... välitavoite jäi siis 200g päähän eli ihan kivasti :) Tän viikon tulokseksi voisin tuon saman ilmoittaa, nyt kun on menkat päällä paino huitelee kuitenkin vähän korkeammalla. Niin se tulos: [b]75,6kg[/b]

Vaatekoko oli pahimmillaan mulla isoista rinnoistakin johtuen 46 (KÄÄK!) mutta yleisesti käytin kokoa 44. Tuo 46:een siirtyminen laukaisi laihdutuksen, en vaan enää kestänyt katsella niin isoja vaatteita :-O Aina vaatteet piti olla kokoa XL, ei kiva.

Nyt käytän yleensä kokoa 42, mutta esim. Janina Frostellin malliston 42 on minulle jo iso. Silti masua on vielä sen verran, että 40 ei mahdu vatsan kohdalta kiinni, vaikka jaloista ja takapuolesta päälle sujahtaakin.. siinä se ongelmakohta siis on: maha! Paidat ostan kokoa M tai L ja Hulluilta Päiviltä mukaan kaappaamani Vero Modan XL-kokoinen T-paita onkin jo turhan väljä :-/ Näillä rinnoilla ei paljoa kannata löysiä vaatteita pitää tai näyttää tynnyriltä. Sitten taas työpaikalla ei haluaisi nuita ryntäitä niin tyrkyllekään tuoda, mutta minnekäs ne muka piilottaisi?!

Minä en ole paljoa "joutunut" vaatteita ostelemaan, ainakaan alaosia, sillä kaapissa on ihania, hyväkuntoisia vaatteita aina koosta 38 kokoon 42 saakka :-D Olenhan aina ollut hoikempi, kokoa 38-40 yleisesti, esikoisen jälkeen siirryin kokoon 42 ja kaksosten jälkeen olikin lihotuskuuri edessä... Nyt itse asiassa käytän samoja housuja kuin kaksosten vauva-aikana.

Mutta nyt taas töiden pariin. [b]Tsempit kaikille!![/b] En tilanteita kauheasti ole ehtinyt katselemaan työkiireiden takia (ja illalla en konetta avaa!) mutta toivottavasti suunta on oikea :)

Emo

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat