Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos ei kehtaa kysyä moista keltään.

Kommentit (9)

Kerran kaupassa yks mies vilkaisi mua ja heti perään uudestaan oikeen semmonen piiiitkä katse, jota en voinut olla huomaamatta. Aloin välittömästi miettiä, että roikkuukohan mulla nenästä klimppi tai jotain kun se tuolla lailla tuijottaa.

Kerroin tapauksesta mun äidille, joka sanoi heti, että kukapas ei noin nättiä naista katsoisi toiseenkin kertaan. Ei mulla mitään ulkonäkökompleksia ole koskaan ollu, ihan ok oon omasta mielestäni, mutta että joku ihan tuijottamaan käy.. ;)

Ja ap, olet varmasti hurmaava muidenkin mielestä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun peiliin katson, oikeastaan mielestäni olen aika hurmaava suorastaan ;)

Mutta onko se sitten vain mun kuvitelmaa vai mitä..? Olen kyllä ihan älyttömän kriittinen itseni suhteen että sikäli.

ap

Olen 32 v. mies, 178/74, tumma ja usein eteläeurooppalaiseksi luultu. Ravintolassa naiset tulevat poikkeuksetta iskemään, tutut naiset " sekoavat" usein minuun, ja myös työjuttujen parissa naiset yleensä yrittävät iskeä.

Naiset, jotka ottavat kontaktia, ovat usemmiten melko viehättävän näköisiä, ja varsin ekstroverttejä luonteeltaan. Mutta juuri koskaan he eivät edusta " ulkonäköskaalan" kumpaakaan ääripäätä.

Omasta mielestäni en ole mikään erikoinen - olenko siis sellainen siedettävä tyyppi, vähemmän kaunis arkkityyppi joka kelpaa useimmille vai todellakin oikeasti hyvän näköinen?

Minkä näköistä miestä nainen tulee iskemään?

En koe olevani klassisen kaunis, mutta omalla tavallani kaunis. Eli tämä kuulostaa siltä, että ruma. Mutta kauneus tuntuu lisääntyvän, jos itsekin siihen uskoo. Kauneus siis itsessä. (Voi luoja, kun väsy painaa päälle. Siis minulla. :))

Peilistä katsoo välillä ihan hehkeä neito, välillä taas seinää päin juosseen näköinen otus.. Mistä saisi rehellisen arvion ulkonäöstään? Ystävät ja sukulaiset tuskin kehtaavat sanoa jos näyttää suohirviöltä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat