Vierailija

Kelarahat yms kun keskiviikkona on maksupäivä. Ajattelin että tulisi heti, kun mennään keskivikon puolelle, mutta ei .

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten joku voikin olla noin idiootti, että luulee rahojen olevan heti samalla kellon lyömällä, kun vuorokausi vaihtuu, tilillä?

Sammon tilillä voi näkyä vasta aamulla, Nordeassa näkyy klo 4-5 välillä.

esimerkiks mulle on joskus käynyt näin,että on tarvinut yöllä rahaa että saan emännän kotiini viereeni nukkumaan lentokentältä kun taksilla piti tulla mut onneks oli rahat tullu tilille :) esimerkkinä vaan siitä mihin niitä yöllä voipi tarvia :P URPO :)

No kyllä mulla ainakin näkyi rahat heti viime ynä 12 aikaan tilillä kun maksupäivä oli tämä! Olin jo odottamassa, koska mullakin oli kiire maksaa tiettyjä asioita, että joillakin se vaan on taskurahasta puute ja kiire! Mutta hyvä jos teillä joillakin ei ole euron, parin päälle...

Vierailija

Saatana, ole itte syömättä pari päivää, etkä nauti konjakkiia ja sisäfilettä! Juu olin minäkin 5000,- kk palkalla, mutta kas! Varo ettet joudu tänne helvetin köyhien paratiisiin keräämään pulloja hengen pitimeksi!!!

Kikkelisuuhun

Vierailija kirjoitti:
Saatana, ole itte syömättä pari päivää, etkä nauti konjakkiia ja sisäfilettä! Juu olin minäkin 5000,- kk palkalla, mutta kas! Varo ettet joudu tänne helvetin köyhien paratiisiin keräämään pulloja hengen pitimeksi!!!

Tiesitkö spekunaama, että tämä on 5 vuotta vanha ketju.

takajeejee!

no kyllä pökäle ainakin aamuyöllä !!! :------) pökäleeni on paras.  jättetrevligt

Vierailija kirjoitti:
Eli tulisko vasta sitten joskus myöhemmin aamuyöllä??

Batman

Koska se on yleinen käytäntö, esim. saan palkkani AINA 00:01. Kelan rahat, sairastaessa, opiskeluaikoina jne.., ovat tulleet todella vaihtelevasti vaikka sama pankki on aina ollut. Joskus tulleet yöllä 01:30. Joskus aamulla 7:00..

Mutta painukaa läskipääjuntit vittuun trollaamasta tukien saajia. Ne ovat lakisääteisiä tukia ja NIILLÄ pidämme kansalaisveljistämme huolta. Miksi luulet että suomessa menee jotakuinkin hyvin. Pisa testeissä aina top 3:ssa... Olisiko vaikka ILMAINEN KOULUTUS. Vitun urpo.  Jos olet eri mieltä, käy äänestämässä useammin  teidän urpo porukalla tai muuta vaikka Jenkkeihin. Vitun urpo.

Urpo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat