Vierailija

Täytyyhän sitä tyhjentää päivän mittaan!

Kommentit (13)

Onko teillä kupittelijoilla vähäoireiset menkat muutenkin? Itsellä ainakin jokatapauksessa niin ankea olo siihen aikaan että varmaan ei vois unohtaa edes hyvän suojan kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

aiheutti sellasen kivun ja paineen että meinasin pyörtyä, tuntui kuin kohtua ois revitty käsin irti. olin asentanut kupin ohjeiden mukaisesti, kyllä.

Sitä kuppia pitää pois otettaessa painaa niin että se alipaine poistuu, muuten tosiaan tulee sellainen kohdun mukava repivä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

aiheutti sellasen kivun ja paineen että meinasin pyörtyä, tuntui kuin kohtua ois revitty käsin irti. olin asentanut kupin ohjeiden mukaisesti, kyllä.

Kun ei ollut enää kierukkaa, niin poisotto helpotti, mut edelleen pyörryttää, turvottaa ja on kahta kivuliaammat menkat. Ihmettelen ihmisten puheita unohtamisesta.

Siksi toiseksi, kuukuppi rupee täyttyessään " kuplimaan" eli kyllä sen tyhjennyksenkin huomaa tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat