Vierailija

Täälläkin on paljon ollut keskustelua peniksen koosta (pituus, paksuus).

Ketkä oikein mittaavat oman kalunsa kokoa? Itse en ole mitannut - tiedän kyllä itse oman kokoni, eräs (nais)yövieras mittasi sen.

En ole kavereilta kuullut kertaakaan että olisivat mitanneet. En ole kuullut tuttavilta, ohikulkijoilta, enkä edes kummin kaimoilta.

Eräässä postauksessa kerrottiin että suomalaisen miehen keskivarustelu on kooltaan 14-15cm, mutta aika monellä täällä tuntuu olevan lähinnä hevoselta lainattua (25x8 cm)... Jösses! On melkoinen halko jo tuo.

1. millaiset miehet näitä vehkeitään sitten mittailevat?

2. miksi naiset haluavat (varsinkin humalassa) tietää kalun koon?

Sivut

Kommentit (46)

Ei voi vaikuttaa. Penistä tukevan kudoksen voi katkaista, mutta se vaikuttaa vai siihen miltä se näyttää löysänä. Mm. jäykän vehkeen kulma muuttuu huonommaksi. Paksuutta voi lisätä ruiskuttamalla rasvaa varteen, mutta se katoaa vähitellen. Toiminnallista kokoa ei voi siis kasvattaa, rinnoilla ei tällaista toiminnallista funktiota ole. Siis täysin turhaa verrata.

Itse en pidä rintaimplantteja älykääpiön toimintana, mutta peniksen paksuntamista kylläkin. Kysymys on kuitenkin miehen identiteettiä todella lähellä olevasta vehkeestä, jota silvotaan. Paljon isompi juttu kuin silikonitissit. En sitten tiedä pitävätkö naiset penistään muokkaavia miehiä idiootteina, miehenä minä pidän.

Minulla ei kyllä pokka riittäisi heti alkuun kysyä uuden pokan pillun kireyttä.

Miten sitä edes luontevasti kysyisi?

Osaan kuvitella misun ilmeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niinkin läheltä kuin oma vaimo. Ei ole jaksanut treenata alapäätä.

Ehkä sinulla on paksumpi kuin minulla: varsi 40 mm, terska 45 mm.

Vierailija:

Lainaus:

juttu on synnyttäneiden väljyydestä? En ole sellaista huomannut koskaan. Väljin tähän mennessä on ollut synnyttämättömällä. Ex-vaimo ei muuttunut mielestäni mitenkään. (lapsi tosin ei ollut mikään viisikiloinen). Onko tuota oikein joku tutkinut?

Mielummin voisi kysyä, onko lapsia. Yleensä ne on alakautta syntyneet, eli tavara saattaa olla löysempi.

Vierailija:

Lainaus:

Minulla ei kyllä pokka riittäisi heti alkuun kysyä uuden pokan pillun kireyttä.

Miten sitä edes luontevasti kysyisi?

Osaan kuvitella misun ilmeen.

Vierailija:

Lainaus:

2 lisäilee taas..

Ihan samalla tavalla miehet kohtelevat naisia. Pitää olla kaunis, pitkät hiukset, laiha, isot, kiinteät rinnat, timmi peppu jne.. Miehillä on myös paljon vaatimuksia naisille, mutta heti kun joku nainen mainitsee jostain asiasta niin nousee ihan kamala haloo :) Samalla tavalla miehet vikisevät kuinka naiset on löysiä, ei tunnu missään, osa makaa kuin kuollut lahna jne..jne.. lista on loputon :)

Pieleen meni. Nuo seikat joita listasit ovat naisten kuvitelmaa siitä miten miehet ajattelevat. Eivät miehet noin ajattele.

Jos nyt jotenkin kuitenkin tuohon listaasi tarttuu, niin on valtaosa niistä on seikkja joihin nainen voi vaikuttaa. Mies ei penikselleen ja sen koolle mitään voi, ymmärrätkö?

Jos nainen on kanamainen ja puheissaan yhtä töykeä kuin sinä, niin ei siinä iso tissit mitään auta...kertakaikkiaan ei.

Mies ei ole niinkään kiinnostunut ulkoisita seikoista, vaan siitä, millainen nainen muuten on, eli ns. henkiseltä puoletaan ja keskustelutaidoltaan.

Jos nainen määrittelee miehen " arvon" ja kelpoisuuden senteissä, niin asiat ovat huonolla tolalla, sillä naisella nimittäin.

Ensin jutellaan niitä näitä.

Sitten seksiasioista; mistä asennoista tykkää. Alkaa jo panettamaan.

Sitten kysyt olenko koskaan mitannut mulkkuani.

-Joo 14/4

-OK, en mä sitten lähde.

Siinä me sitten vaan jäädään kahdestaan seisomaan.

enkä tykännyt yhtään. Tosin syy ei ollut mulkussa, vaan miehen kuvitelmasta että riittää kun höylää edestakasin kun on iso vehje.

Tasan kerran antoi suuseksiä, sekin oli huonoa, ei tuntunut missään vaiheessa hyvältä.

Nykyinen mieheni on varmaankin normaalikokoinen, sopii mulle hyvin, ei satu. Mies on muutenkin aivan loistava ja ottaa huomioon minutkin, en vaihda enää ikinä.

Kylläpä taas haloo nousee :) Henkilökohtaisesti pidän idioottina niin miestä kuin naistakin joka laitattaa rinta tai penisimplantteja toista sukupuolta varten. Tai ylipäätään leikkelee itseään vain sen takia, että toista sukupuolta kiinnostaisi enemmän. Minusta jokainen ihminen on sellainen kuin on ja jos ei muille kelpaa niin voi,voi...

Hirveä haloo on noussut siitä, että minä en kelpuuta pienimunaista miestä itselleni. Mitä sitten? Miksi edes pitäisi? Olen löytänyt isomunaisia miehiä ja olen tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni ja mieheni varustukseen. Ihan samalla tavalla kaikki miehet eivät ole kelpuuttaneet minua itselleen. Mitä sitten?? Ihmiset on kaikki erilaisia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, kaikki ei voi miellyttää kaikkia.

En ymmärrä miten ihmisillä voi olla noin huono itsetunto, että saan läjän haukkuviestejä siitä, etten kelpuuta pienimunaista miestä itselleni :) Ihan samalla tavalla kaikki miehet ei kelpuuta kaikkia naisia. Jokaisella on oma makunsa ja jokaisella on omat mieltymyksensä.

Jos joku mies ei kelpuuta minua sänkyynsä, niin en nosta siitä hirveetä haloota vaan ajattelen, että tuo ei ollut minulle se oikea. Mitä sitä sen enempää pohtimaan? Itse uskon että kaikille löytyy juuri se oikea ihminen ja oikealla varustuksella/reiällä, kunhan jaksaa etsiä eikä tyydy siihen kakkos vaihtoehtoon.

juttu on synnyttäneiden väljyydestä? En ole sellaista huomannut koskaan. Väljin tähän mennessä on ollut synnyttämättömällä. Ex-vaimo ei muuttunut mielestäni mitenkään. (lapsi tosin ei ollut mikään viisikiloinen). Onko tuota oikein joku tutkinut?

että esim minä ja olen huomannut myös miesten nauttivan pillustani enemmän nyt synnyttäneenä.. (Olen yh). Ennen lasta ja heti sen jälkeen en ole harjoittanut lantionpohjanlihaksiani, ja esim pienimuotoista virtsankarkailua oli jo ennen lasta silloin tällöin. Vasta kun erosin lapseni isästä, ja hän aika paljon haukkui minua muutenkin ja seksiämme, tajusin, että asialle on tehtävä jotain. Kiitos siis pienimunaisen ex-mieheni joka sanoi ettei tunnu miltään.. :)) Silloin se ei naurattanut mutta nyt olen onnellinen. Harjoitutan lihaksiani niin kuulilla kuin ilmankin vähintään viikottain ja ne muutamat kumppanit mitä minulla nyt yh:na on ollut ovat kehuneet kovasti. Ja siihen kun lisää vielä hyvän suihinottotaidon.. ;) Anteeksi, että kuulostaa itsekehulta mutta olen käynyt pohjan kautta tämänkin, kuten monet muut itsetuntokriisini. Nyt harrastan hyvää, nautittavaa seksiä nykyisen kumppanini kanssa, ja hänellä on myös kokemusta monista naisista ja sanoi että olen paras.

Että älkää minua ainakaan raakatko, jos kysytte olenko synnyttänyt. :) Ja vielä alateitse..

Ei asiaa tarvitse hoitaa noin, että jättää miehen vaan seisomaan ja sanoo et ok, en mä sit lähde sun matkaan. Jutustelua voi jatkaa ja vaihtaa pikkuhiljaa puheenaihetta. Sitten voi hakea baaritiskiltä juomaa, törmää vahingossa kaveriin ja valitettavasti täytyykin lähteä seuraavaan paikkaan. Oli kiva tutustua ja hauskat illanjatkot. Omasta mielestäni asia täytyy ainakin yrittää hoitaa niin ettei miehelle jää sellainen maku etten lähtenyt hänen matkaansa koska varustus ei ole riittävä.

Ei suinkaan siitä, että et kelpuuta pienimunaisia miehiä sänkyysi, vaan täysin vailla todellisuuspohjaa olevista väitteistäsi. Mielestäsi sinun vaatimuksesi miehen riittävän isosta peniksestä voi rinnastaa johonkin naisen ulkoiseen olemukseen, kuten pitkiin hiuksiin tai isoihin tisseihin.

Onneksi en ole tavannut kaltaisiasi naisia. Epäjohdonmukaisuutesi ei ainakaan lisää kiinnostavuuttasi. Tietenkään mitään järkevää keskustelua ei ole pakko yhdenillanpanoissa viritelläkään. Sitäpaitsi olen ollut jo vuosia ukkomies. Kunhan esitin mielipiteeni.

M30(16/4,5)

Vierailija:

Lainaus:

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin samalla tavalla mies voi vaikuttaa munan kokoon ja pituuten kuten naisetkin.

Omalla miehellä on 17cm ja paksu ja se on juuri passeli. Omasta mielestä se paksuus on kuitenkin tärkeämpää kuin itse pituus ja pituuttakin voi olla liikaa.

Ja jos taas sanoo että on 17 senttinen ja onkin 10 senttinen niin ei se maailma siihen kaadu. Ollaan yhtä kokemusta rikkaampana. Enkä todellakaan itse ole täydellinen, enkä vaadi sitä mieheltäkään, mutta munan täytyy olla sopiva minun reikääni, että jutusta jotain tulisi. Varmasti pienimunainen mies löytää itselleen jonkun muun joka tykkää juuri hänestä. Itse olen saanut hyvää seksiä, myös pienimunaiselta mieheltä, mutta läheskään kaikki asennot eivät onnistuneet ja vaikka hän kuinka pyöritteli mulkkuaan niin ei tuntunut juuri miltään. Miksi edes aloittaa suhdetta sellaisen kanssa vaikka muuten mukava mies olikin? Se ei ole oikein kumpaakaan osapuolta kohtaan koska ennemmin tai myöhemmin jompaa kumpaa rupeaa vituttamaan.

Uskon, että jokaiselle on se oikea ja sopiva jossain vaikka se ei heti tulisikaan vastaan.

Vierailija:

Lainaus:

Ihan samalla tavalla miehet kohtelevat naisia. Pitää olla kaunis, pitkät hiukset, laiha, isot, kiinteät rinnat, timmi peppu jne.. Miehillä on myös paljon vaatimuksia naisille, mutta heti kun joku nainen mainitsee jostain asiasta niin nousee ihan kamala haloo :) Samalla tavalla miehet vikisevät kuinka naiset on löysiä, ei tunnu missään, osa makaa kuin kuollut lahna jne..jne.. lista on loputon :)

Mulkun kokoon ei voi vaikuttaa. Tissien kokoon voi, perseen kokoon voi, meikata voi, kampaajalla voi käydä, voi kasvattaa pitkät hiukset, kroppaa voi trimmata, pillua voi treenata, voi laihduttaa, sängyssä voi opetella olemaan aktiivinen.

Joko tajuat, että mulkun kokoa ei voi verrata mihinkään toiseen fyysiseen ominaisuuteen? Miehille on loppujen lopuksi tärkeintä naisen asenne seksiä kohtaan ts. halukkuus, himokkuus ja kiihkeys.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat