Seuraa 

...jollei kuukautiset ole vielä alkaneet? Eli tiedän ihmisiä, jotka ovat edellistä lasta imettäessään tulleet raskaaksi, mutten viitsi tätä heiltä kysyä, koska salainen lapsenhankintaprojekti saattaisi paljastua.

Minulla on 1½-vuotias tytär, joka rakastaa " mammaa" ja imetyshetkiämme, joten en raaskisi lopettaa imetystä, mutta toinen lapsi olisi enemmän kuin toivottu.

Olisi tärkeää kuulla kokemuksia ja faktaa.

Kommentit (3)

Riippuu tosin aina ihmisestä. Toisilla imetys estää kokonaan ovuloimisen, toisilla ei. Minulla ei ole haitanneet edes yöimetykset uutta raskautumista :) Olen siis tullut raskaaksi joka kerta imetysaikana, ennen kuin edellinen on ollut vuoden ikäinen.

Porenn

Imetin esikoista 2v4kk ja tytöille tuli ikäeroa 2v7kk. Kahdet kuukautiset ehti mulla olla ennen kuin tärppäsi, alkoivat kun esikoinen oli 1v7kk, kierto oli jotain 80vrk, tosin mulla ei ole mitään kiertoa ollut ilman imetystäkään koskaan. Tämä on kyllä yksilöllistä, ystäväni tuli raskaaksi runsaasta imettämisestä huolimatta kun imetettävä oli 1v4kk, yksiäkään menkkoja ei kerinnyt olemaan.

Taaperoimetyslistalta löytäisit varmaan kanssasisaria, muistan kun joskus luin kirjoituksia raskautumisesta imetysaikana, mieleen jäi että joillain vaati yöimetyksen pois jättöä tai pidempää taukoa imetysten välissä, minä imetin kyllä vielä öisin useasti kun tulin raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...että tiedän, että raskaaksi voi tulla, mutta että tarkoitus oli kysyä, että kuinka hyvät mahdollisuudet siihen mahtaisi olla. Vai onko se vain häviävän pieni mahdollisuus?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat