Vierailija

Ja lähinnä tarkoitan kumpi on arvostetumpi?

Kommentit (17)

Ei luottokortin omistaminen ole mikään meriitti. On mullakin Mastercard, mutta ei siitä juuri iloa aina ole ollut, kun pankkitili on tyhjä ja luottopuolikin tukossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tajuatteko, että mikäli jompikumpi korteista katoaa, molemmat pitää kuolettaa. Tosi kiva siinä sitten olla jossain Kamputseassa lomalla kun toinen osapuoli Suomessa hävittää korttinsa... Olen kuullut ikävistä tilanteista mihin ihmiset on joutuneet sen takia että rinnakkaiskorteista jommalle kummalle on sattunut jotakin ja juuri silloin on itse tarvinnut kipeästi käyttää omaa korttiaan.

Koska Masterin saa niin, että luottotili on yhteinen mutta pankkikorttiostokset menee omilta tileiltä. Visassa pankkikorttiostokset veloitetaan samalta tililtä, ellei ota ihan omia erillisiä luottokorttejä. Eli yhteisessä Visassa pitää olla myös yhteinen pankkitili, Masterilla ei.

suoritettuna. Ei tarvitse olla säännöllisiä palkkatuloja. On ollut kesällä todella tarpeen kun kesäkuukausina ei saa opintorahaa ja eka palkkakin kesätöistä maksetiin kesäkuun vika päivä.

En sitten tiedä kumpi on parempi.

mulla on molemmat ihan vain siltä varalta, että toinen lakkaa toimimasta kun on jossain ulkomailla. Pari kertaa on nimittäin käynyt niin, että kortti ei ole toiminut vaikka luottorajaa ei olla lähelläkään ja tunnusluvutkin ovatihan oikeat. Silloin on hyvä olla toinen kortti varalla.

Vierailija:

Lainaus:

Koska Masterin saa niin, että luottotili on yhteinen mutta pankkikorttiostokset menee omilta tileiltä. Visassa pankkikorttiostokset veloitetaan samalta tililtä, ellei ota ihan omia erillisiä luottokorttejä. Eli yhteisessä Visassa pitää olla myös yhteinen pankkitili, Masterilla ei.

Meillä on eri tilit, mutta yhteinen Visa. Veloitetaan minun tililtäni ja samalla tietysti näen mitä ukkokulta on ostellut ;). Mutta meillä kortti on käytössä lähes pelkästään ulkomaanreissuilla ja muutenkin perheen rahat ovat yhteisiä, se maksaa jolla on. Jos minulla ei ole tarpeeksi, pyydän miestä siirtämään rahaa ennen eräpäivää.

sen saa korkeakouluopiskelija niitä opintopisteitä kerättyään. Sama syy miehelläni. Ei sitä tiedä, tuleeko koskaan uutta mahdollisuutta saada luottokortttia, jos saa vaan määräaikaisuuksia.

Siis käyttöä ulkomailla ajatellen hyvä kortti. MC, Diners jne ovat vähän paikallisempia.

Meillä minulla on visa ja miehellä siihen sivukortti (ei luottoa, lasku maksetaan seuraavan kuun lopussa kokonaan). Noin ei mene vuosimaksua kuin yhdestä kortista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat