Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minä idiootti menin vilkaisemaan testiä roskiin heittäessä (eli oli siis jo kerennyt kuivamaan) ja siinä oli selkeä harmaa oikean viivan levyinen viivanpaikka. Voinko tulkita negatiiviseksi vai pitäisikö testata viikon päästä uudelleen? Kuukautiset ei ole synnytyksen jälkeen alkaneet ja testin tein kun on raskausoireita, mutta voivat johtua myös imetyksestä...

Kommentit (6)

Minulle testi antoi myös viivan muutama tunti testauksen jälkeen,joka tummeni edelleen seuraavaan aamuun mennessä. Eli negatiivisena testin luin ja huomenna meinaan tehdä uuden testin eri merkillä.

se viivanpaikka käytännössä tarkoittaa? Itsellä ei juuri nämä testit ola käytössä, mutta olin omassani havaitsevinani sellaisen harmaan raidan. Viittaako se sitä että siihen olisi tulossa haamu, vai että se on nega, mutta tulee näkyviin huvikseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelisin, että viivanpaikka on nega ja tulee vaan huvikseen näkyviin :). On siis testin ominaisuus tai lähinnä omituisuus...

En siis edes tuhlaa rahaa uuteen testiin, saanpahan varmistuksen kun ennen kierukan laittoa on otettava verikoe, mutta uskon negaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat