Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Söin Yasminia 5 v. ja mulla oli koko ajan hormoninäppylöitä, joihin söin monet kuurit tetrasykliinejä, jopa roaccutania! Ja ihan turhaan!!! Vihdoin joku lääkäri keksi ehdottaa vaihtoa Diane Novaan ja nyt ihoni on 2 viikon DN syönnin jälkeen upeassa kunnossa (aivan kuten ennen yasminia), näppylöistä ei tietoakaan! Siis kuinka voi olla näin? Olne katkera siitä että lääkärit ei tajunnut ehdottaa mulle yasminista luopumista vaan määräsi noita myrkkyjä... Älkää tehkö samaa virhetä kuin minä!

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaverillani on iho tosi hyvässä kunnossa. Hän syö Yasmineja. Hänellä on ollut aiemmin paha akne-iho. Mitään haittavaikutuksia hänellä ei ole ollut pillereistä.



Minulla taas Yasminit aiheutti jatkuvaa tiputtelua sekä pahat mielialanvaihtelut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat